Wednesday, February 24, 2010

Sejuk Panas Sejuk Panas

Sejuk:
Bila semua masalah diselesaikan.. Semua settle tapi ada celahan daki-daki sikit yang belum dibuang..

Panas:
Bila ada orang cuba bandingkan saya dengan "dia" bukan 'dia'.. Saya dah benci "dia" sekarang.. So jangan cuba sebut namanya didepan saya lagi.. Saya pong dah buang undi kat orang lain..

Sejuk:
BIla malam tadi hujan.. Lama tak hujan.. Hujan rahmat.. Buat saya bangun.. Bukan bangun nak solat sunat.. Tapi bangun untuk tarik selimut tidur dengan amannya..
Berdebu selimut lama tak gunakan.. saya pasti kalian semua pong macam tu kan.. Hehehe :)

Panas:
Panas bila saya pergi makan kene harga mahal.. Dah la cuaca panas.. Mak Cik tuh buat saya panas pulak.. Memang panas la..

Sejuk:
Bila saya berada dalam library.. Sejuk gler.. Nasib baik pakai baju dua lapis.. Hehehe.. Pompuan memang dua lapi.. Lelaki jarang tau.. jgn salah faham.. Saya tak pakai "spek" mata itu.. hohoho

Panas:
Bila assignment yan dibuat sejak cuti raya Cina aritu tak siap2.. Sebabnya ak boleh buat.. Bukan tak pandai tapi soalan susah.. *lagi2 nak salahkan makhluk lain.. padahal dirisendiri yang ngoks..

Suam-suam kuku:
Bila dengar nama "dia" tak ada dalam jangka menang satu anugerah.. hohoho.. Gumbira..

No comments: