Monday, February 1, 2010

ahad yang padat.... namun terpahat..

Terima kasih kerana menggunakan pekhidmatan kami.. Sila tunggu tren berhenti.. Pastikan anda tidak meninggalkan barang-barang anda didalam tren..



Samapi jugak..
Ingatkan dah salah naik tren..
Maklumla naik kat stesen Bukit Mertajam..


Mengigau aku ngan Alip nak cari stesen yang agak terpencil itu..


Rasa macam explorace Asia pulak..


Dengan beg besarnya..
BESAR PUNYER..


Dalam sibuk mecari port yang sesuai..
Nak cerita sedikit pasal Gua Kelam minggu lepas..




Konker habis..
Habis la Gua Kelam dah tak suci lagi..



Sape yang teroka tuh??
Lucah siall...
ngan Gua pong nak teroka??


*budak umur bawah 18 sila skip ini bacaan..



Kat sana ok ok la.. dapat jugak bukak mulut..

dapat jugak la ketawa nyer..



tapi keSKEM ada la sikit-sikit..


Tapi ada aku kesah sebab disitulah si 'dia'aku kenal..



ops rahsia pertama terbongkar..


Habis kesah 'dia'..

tak leh komersial sangat..
ramai yang membahan nanti..


ROKET..
tujuan aku kali ini berulat bulu kat KL nie..


Berbulu menunggu dorang dari Gent***..

Panas jew g Gent***..


Lepas tuh g Sunway semata-mata nak tgk Akim wat konsert..


Ish.. Ish.. Ish..


yang penting dapat jumpa Haf**..
i like...

Statement mati aku kalau Gafim**** tahu nie..


tapi alangkah bengangya tak dapat salam.. Sempat jadi jurukamera dorang jew..


Satu lagi kembang kejap dengar Akim nyayi lagu baru yang dia buat tuh..




Kembang bangga sebab kami tak salah orang untuk sokong..


Dia pong jangan dipuji sangat...
Habis semua tempat dikonker sebab terlalu kembang..


Sudah..
Kalut lagi mengarut nie..


Nie plak kat umah Abe Semang..
Geram plak..
Internet aku slow..


GPRS je kat sini??
Tak dew Edge/HSPDA ke..
Hulu mana aku duduk nie...



*larikssssss

2 comments:

RosmanPositivo said...

mcm haram yang bab hulu tuh. wakakaka. hiak dusy dusy.

fuza said...

kahkahkah....suke jugak yg bab ulu tuh...