Tuesday, February 2, 2010

ropenye..

~
'dia' tut tut tut
~
~
~
sayang tut tut tut
~
~
~
~
tut
tut
tut
~
~
~
kita memang tut.. hheehhe
~
~
~
~
~
tak pe.. tut tut tut
~
~
~
knapa banyak sangt uh?? sebenarnya saya cter pasal 'dia'.. so itu saya cerita la..
~
~
tak boleh heboh-heboh..
~
~
Sape faham bagus la..
~
~
Saya pun bukanya hipokrit..
~
~
tetiba saya dapat idea nak buat sesuatu bakti..
Pahala takdew kita tambahla sikit kan..
~
~
Ingat senang ke nak tambah pahala..
Lagi-lagi bukan bulan puasa nie..




tapi nanti la saya bincang dengan sseorang tentang nie..
Jadi jangan cakap dulu kan.. nanti tak jadi..


Satu hal lagi.. saya pening nak buat macam mana..
Banyak betol kerja..
Rasa macam nak berhenti masa kejap.. nak patah balik..



tapi saya tak boleh buat tuh kan..
kalau saya boleh buat sampai bila-bila si Songo tuh melalak dalam bilik karoks..



Saya tak faham kenapa saya begini sekarang..
Kemungkinan diri dah tua kot.. nak kawen...



"Akim harap koang semua jangan benci kawan-kawan Akim"

Gler ayat tuh terus bermain diminda..


Dan kuarlah ayat

I lap U Hafiz..
Bye hafiz..


Walaupong!!!!!

tak koser bak kata Fadila Jamal..



hohoho..
Ayat arep Saufi yang selalu muncul sekarang..


Biasanya kalau pasal suara nie teringat kak Aryn..
Suara ada tuannya kemana??
Hohoohoh..


Sekarang bukan saja Nabel Fahme yang membuat microfon menjadi hak milik kekal dia.. Salina Abdullah jugak dah ikut sama dah sebab beg besar bawa balik microfon siap ngan speaker2 lagi..



Nampaknya Hannan Nazri jugak nak jadi cam Nabel Fahme.. Ekekekeke..



Kalau ingat KFC bukan ingat Ayam atau Akim.. Ingat Arif Saufi yang membawa masuk FastFood kat karoks.. Wakakakaka.. Tapi dia dapat balik KFC tuh beberapa jam kemudian atas pertolongan Kak Rere..



Rosman Nizar tak habis2 dengan Kak Min nyer yang berada dalam phone.. Sampai kak min pong dah naik bengan dengan Rosman Nizar.. Kak Fuzah plak berjaya berBUMPER CARkan keretanya.. Ayoyo saya sudah pesan bawa baik2..



Kalau ingat solekan ingat kak Mas.. Sgala resit yang dia bawa kuar tunjuk kat saya.. Saya kagum sebab nanti saya nak kawen dapat jurusolek free.. hohohohoh..



Dapat duet jugak ngan adek hannan.. hahaha.. tapi masalahnya diganggu oleh Kak Lara yang suka jadi mamarazi kitaoang..


Miss Q hilang tanpa khabar berita.. tapi khabar masej ada la.. Ingat hilang ingat missQ..



ingat joget kuali ingat kak lara.. wakakakka.. kenapakh begitu jogetnya?? adakah dia tiru dimana-mana?? sampai terkehel tangan saya tgk..


ingat KL ingat lak pyka kan.. setiap minggu turun KL.. bagus2.. nanti susah plak kan.. kerana pujukan Pyka Razlan saya turun dan menempatkan diri di rumah saya yang ketiga kat KL Central..


hohohohoh..
Sudah cukup memori tercipta..

No comments: