Wednesday, February 17, 2010

Kenapa anda suka gambar ini (versi Gua Kelam)

Lagi-lagi tentang gambar saya suka!!
Dalam banyak gambar 10 gambar nie terpilih!!

Saya suka gambar ini kerana: saya suka lagak-lagak atau aksi-aksi ganas berikut..
1) Perempuan yang bertudung hitam berbaju merah.. Namanya DD.. Seorang yang sempoi.. Tengoklah lagaknya.. Seolah-olah WOW.. hahaha Ampuni aku DD.. hehehhe
2) Baku merah tudung merah darah ikan.. Namanya Ezah.. Watak ibu nampak pada wajahnya seolah-olah termenung memikirkan masa depan anak-anaknya (watak lelaki dalam gambar)..
3) Mestila aku.. Aku dikencam hebat memuji diri sendiri.. Tapi memang nak kata aku memang comel lagi dalam gambar nie.. Hwawahwa.. Jgan marah (kredit to AZ).. NATURAL BEAUTY (credik to Kak Yun) nampak jelas dan MASIH JELASSSSSS disitu.. Hahahahah


Saya suka gambar ini kerana: muka saya buat pertama kalinya hodoh.. Terasa macam kanak-kanak kurang sakal jew.. Hahahaha.. Ok bukanlah.. saja nak sedapkan hati.. Saya suka gambar ini kerana dalam satu gambar ini kita dapat lihat satu aktibiti yang sama mereka lakukan.. Bukan dua tapi tiga.. Kot memang semua yang 'besar-besar' kene buat macam tuh kot.. Korang tahu tak apa?? Hahahaha.. Cuba teka dulu.. Sambil teka tataplah gambar muka comey saya tuh.. Jawapanya Berpeluk Tubuh.. Hahaha.. see2.. betul tak??


Saya suka gambar ini kerana: Tasiknya yang begitu indah dan mendamaikan mata yang memandang.. Tapi mesti korang fokus mende lain kan?? Aku tak nak cakap.. nanti timbuk kontroversi yang tak enak antara kami.. Hahahaha.. Cuba korang perhatikan dalam tasik.. ada sesuatu kat situ.. Macam comel (macam aku la) tapi tak berapa jelas.. Kurang jelas.. Korang pikirlah.. Nak panggil HAFESSSSS jap.. hahahha


Saya suka gambar ini kerana: ianya diambil secara tipu.. Saya rasa saya nak sepak budak yang ambik nie.. saya rasa saya nak campak budak nie dalam tasik.. hahahaha.. Tapi kerana kemachoan aku dalam gambar ini aku tetap suka.. hahahha (kredit to az lagi).. Muka yang mengambarkan penuh keikhlasan ini membuatkan aku rasa tenang menatapnya.. menatap matamu.. Tapi kalau saya jumpa budak yang amik gambar nie saya akan gantung dia dari tingkat 8 HEP UiTMPP.. hahahhaha Gurau sajok Reen..


Saya suka gambar ini kerana: saya boleh terbang dan menunjukkan saya berani buat apa sahaja.. hehehehe.. Betul tak?? Korang jgn fokus abg baju biru tuh.. tahulah dia besar gedabak kat situ.. Fokus yang sedang "i belive i can fly".. hahahha.. comel plak nampak tergantung kat situ.. hahhaha.. pujian diterima lagi.. sepanjang buat TAG nie kembang hidung aku kalahkan Akim plak.. hahahhaha

Saya suka gambar ini kerana: topi kuning ini sangat comel.. Ye tak?? Bukan?? Tak comey?? Apa?? Orang yang pakainya comey?? Hwahwahwa.. Dapat pujian lagi.. Kalau korang nak tahu budak sebalah aku nmie la yang ambik gambar secara drastik itu.. hahaha.. Memang nak kene budak nie.. Eh berbalik pada topik.. Betul ke orang yang pakainya comey?? Hohoho.. terima kasih terima kasih..


Saya suka gambar ini kerana: ada dua penjelasan. Selamat dan terkena.. Yang angkat tangan BEST tuh terselamat.. Yang kat bawah tuh terkena.. Tu la.. Kerana tidak berhasil menjalankan aktibiti dengan baik kenelah merangkak dalam air najis RUSA.. RUSA ok.. Hanya 3 yang terselamat ok.. Aku, Pykah@timah dan sorang lagi boboy.. hahahahha.. Yang sedang dilamun cinta dengan air NAJIS tuh DD la yang mana gambar pertama tadi.. BTW DD ko memang spoting habisss..


Saya suka gambar ini kerana: sebab saya pakai baju Akim.. Yeahhh.. tak nak dah puji diri sendiri.. Saya sedar saya buruk.. Dan kalau gambar bermotip macam nie memang si Reen yang amik.. hohoho.. Tapi kan bila dipikir balik.... COMEY plak aku masa nie.. Wkakakakkaka.. Terkena lagi.. hahahhahaha


Saya suka gambar ini kerana: saya sangat keARTISan pada masa ini.. Rasa macam artis la.. hahaha.. Tapi sape la yang amik gambar nie.. Thanks sgt.. Baru aku tahu masa tidor aku hensem sebenarnya,, LEpas kejadian nie aku selalu tidor dengan senyuman.. Hahahaha.. Korang tak percaya??


Saya suka gambar ini kerana: sayalah yang paling macho sekali.. Letih nak tulis panjang2.. Lenguh.. Yang penting korang tahu yang COMEY.. HENSEM.. MACHO itulaah aku hahaha

the end
!!lari sebelum orang muntah dengan lebih banyak!!

1 comment:

mashie simple deh said...

hahahaha..lawak dow...semua puji diri sendiri ja..xbleh blah..hahaha ..
mark kn dh besaq xmau wt cm ni..
adoyaiiiiii...bgus idea ang..
hhehehhee=p