Tuesday, February 16, 2010

Kenapa anda suka gambar ini (versi AJL24)

Tag untuk semua yang baca ini..

Arahan:

1) Pilih sepuluh gambar
2) title : kenapa anda suka gambar ini (versi..)
3)lepas tuh terangkan kenapa anda suka gambar ini..



saya suka gambar ini kerana: makhluk yang bermata satu dibelakang.. Boleh masukkan kat youtube ada hantu belakang saya... femesla saya nanti.. dan juga ada orang buat tarian melayu kat belakang.. tangan ala2 tarian ulek mayang (kak rere).. bangga memperkenalkan tarian melayu kat depan orang ramai.. saya jugak suka kerana ada dua mta yang pandang dengan cemburunya.. alah yang bertudung hitam tuh.. mebi tgk "kekasih"nya bergambar dengan saya.. hohohoh


saya suka gambar ini kerana: jelas-jelas gambar ini membuat semua orang cemburu.. hahaha siap saya buat wallpaper telepon lagi uh.. jangan marah yer tuan punya badan.. gambar ini penuh nasihat.. terutama dilarang merokok kat belakang.. hohohooho.. nasib baik tak ada simbol sisa toksid dihadapan tak pong muatan berat keluar masuk 100 meter.. hahaha!!


saya suka gambar ini kerana: reaksi setiap orang dalam gambar ini menceritakan perbezaanya.. Az.. seolah-olah berkata "mmmm.. aku kan fan akim.. bangga ooo...".. Pyka plak " alamak kak Yun.. terpeyek saya.. seb bek ada mark yang gagah tolong jadi tiang... Kak Yun plak.."masuk tak gambar aku nie.. Pyka ketepi la sikit.. hish.." Akim plak.. "woi2 jgn tarik aku.. Lemas aku.. ape la..!!" Hahaha.. semua nie imaginasi aku sahaja.. maafkan aku...


saya suka gambar ini kerana: saya kelihatan macho.. Hwahwahwahwa.. Saya buat ini bukan untuk looser ok.. saya buat nie sebab saya lapo.. lapo.. lapo.. Dengan background ala-ala luar negara.. Macho makin bertambah plak.. Hahahaa.. jgn ada yang termuntah!!


saya suka gambar ini kerana: ia menunjukkan kepada budak tadika bentuk2 yang ada dimuka bumi ini.. Bentuk besar, sederhana, dan comey.. Hahaha... betul tak.. turutan menurun.. sekali lagi saya ulang.. dengar yer murid-murid.. Besar, sederhana dan COMEY..


saya suka gambar ini kerana: menampakkan kasih sayang seorang ibu kepada anak-anaknya.. walaupong keletihan ibu tetap melayan anak-anaknya yang tak tahu perasaan letih.. ibu memang rock la.. hehehe.. satu lagi sebab saya suka bila ada orang cemburu langsung ambik jugak gambar macm nie.. sape lagi kalau bukan azreq ali tuh.. Selamat tinggal dunia pondan.. hahaha


saya suka gambar ini kerana: saya sorang je yang tidak cacat dan bersyukur ciptaan allah.. Maksud saya ialah neutral beauty.. hahahaha.. saya tak perlu cermin mata besar gedabak untuk nampak hensem.. saya dah memang hensem... Saya jugak tidak rabun untuk pakai cermin mata lain.. dan kalau tuan puan nak tahu mana cermin mata saya?? tanyalah daniel kat belakang tuh.. hahahhaa


saya suka gambar ini kerana: saya seolah-olah menjadi rebutan.. hwahwahwa.. tgk muka kak lara.. begitu rakusnya nak bergambar dengan saya.. hahahaha.. tak patut2.. hahaha.. kak rere dan yana plak macm puas hati jew.. hahaha.. Pyka sekali lagi menjadi mangsa tolakan.. hahahha.. sabar2..


saya suka gambar ini kerana: saya sayang semua.. saya rindukan saat ini.. semua berkumpul menjadi satu.. yeahhh.. tapi saya yang paling setia,, pegang gambar akim jew.. orang lain peagang banner kad yang mengandunngi gambar artis lain?? patut kew?? hahahha.. dan saya terperasan jugak kak rere buat2 comey duk sebelah saya.. hahahhaha..


saya suka gambar ini kerana: saya bergambar dengan orang yang menyayangi saya.. Kak lara yang ala2 YUNAn Hair Care memang tak dapat lawan ar.. kak sally dengan tudung barunya jugak.. Yatie dengan subang ala donut itu menyelerakan.. hahaha.. kak rere tak payah komen la sebab bila duk sebelah orang comey.. kecomelan akan tempias pada wajah kak rere.. hwahwahwha


So saya tagkan ini kepada gafimmers.. Segala ayat2 diatas gurauan semata-mata.. Saya suka gamabar ini kerana......








u rock GAFIMMERS

6 comments:

fadreza phycaze said...

best!..best!
ailike!

mastura said...

ngiahahaha....but asal muke akak tade???? hmmmmmm

Ilyana said...

saya suke smua gmbr yg ada gafimmers...ngiahahaha...

sally_8176 said...

saya sukew tgk sumew gambo2 lamtuh..sbb kt situ laaa adew sumew adik bradik yg saya sayang..yg wat saya appy n gembira..suka duka..tawa @ tangis, bersama2..n kerana itu kitew sumew menjadik big pemeli yg SATU...

songo said...

ouh.... BESAR ek????...........

huh...........

gonjenglot said...
This comment has been removed by the author.