Wednesday, February 17, 2010

Tag From Az (walaupong tak ditag tapi topik agak menarik)

tag from Azreq Amboi3..


If u can be an animal, what will u be??
~~>aku nak jadi burung.. Aku nak terbang tinggi diawan.. bila kawan2 perlukan aku aku dapat pergi tanpa membeli tiket.. Aku juga boleh pulang kekampuung tanpa berebut membeli tiket..


If u robbed a bank, what do you want to do with the money?
~~>Duit tu aku nak buat beli rumah.. tak yah sewa rumah dah.. Sebab pak cik umah sewa selalu bingitkan telinga.. ish3..


If you can teleport urself any where in the world, where do you want to be n why?
~~> aku nak g tempat rahsia kerana 'dia' tinggal disitu.. aku ingin bersamanya selamanya..

.
If you know u're dying, what is the last meal that you want n y??
~~>Jari aku.. memang tak makan terus.. jilat jew.. heheheh


If you can kill one person in this world, who is the person n y?
~~>aku nak bunuh diri aku sendiri.. sebab aku rasa bila aku bunuh aku sendiri tak dew orang kene hukum gantung sebab bunuh aku..


If you can date celebrities, who is that person? y?
~~>nak kuar ngan "ehem" sebab nak hempuk2 dan bagi ceramah satu dua jam.....


If you can have only one thing in this world, what should that be and y?
~~> lampu ajaib!! sebab ada tiga permintaan.. dan setiap kali permintaan terakhir aku akan minta 3 permintaan lagi sampailah jin dalam tuh bosan terus letak jawatan..


If you have the opportunity to tag 7 of ur friends, who are they? y?
~~> gafimmers.. walaupong lebih 7 ini menunjukkan aku ramai kawan.. Yeahhh!!

No comments: