Monday, February 8, 2010

bukan salah siapa-siapa

maafkan aku berlalu begitu sahaja..
Bukan tak professional..
Bukan jugak lari ketakutan..
~
~
~
Beri aku peluang dan masa..
Entah sampai bila..
Mungkin aku mempunyai agenda aku sendiri..
~
~
~
Teman-teman maafkan aku kerana menyusahkan kalian..
Bukan aku tidak mahu bersemuka atau tidak mahu berkata-kata..
Tapi aku tak mampu..
Aku rasa bersalah teramat sangat..
~
~
~
Biarlah kehidupan aku yang dulu kembali..
Anggaplah kenangan kita bersama adalah satu kenangan hingga akhirat..
~
~
~
Disini juga aku ingin berkata bahawa aku tidak menyalahkan siapa-siapa..
Jangan buat tuduhan tak berasas..
Aku pERGI kerana niatku..
Aku PERGI juga kerana aku tidak layak bersama..
~
~
~
~
uNTUK pbas..
Ayat ini bukanlah untuk menyatakan aku sedih..
Aku gembira dengan keadaan aku sekarang..
Kadang-kala aku terfikir aku tidalk boleh hidup tanpa kalian..
~
~
~
~
Untuk RFC..
Kakak-kakak dan abag-abag dan adik-adik aku yang aku sanjungi..
Saya minta maaf kalau ada salah faham atau terkasar bahasa..
Tiada langsung niat dihati nak melukakan hati sape2..
Saya mintak maaf..
~
~
~
~
Untuk GAFIMERS..
Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kerana mneyokong terus Akim..
Semoga korang terus dan kekal menyokong Akim..
Akim memerlukan semangat korang..
Jangan hirau apa yang orang cakap..
Yang penting niat kita ikhlas..
~
~
~
~
~
Untuk yang terlibat secara langsung tak langsung..
Ini adalah warkah terakhir saya menulis sebagai GAFIMMERS..
Kemungkinan warkah saya lain hari tidak lagi berbaur GAFIM..
~
~
~
~
Bukan aku tak menyokong Akim..
Aku akan menyokong dan terus berusaha melakukan apa yang patut..
TAPI
Dengan cara saya sendiri..
~
~
~
~
Maafkan saya teman-teman..

4 comments:

mashie simple deh said...

huwaaaaaaaaaaaa...markk..jgn wt kami cm ni..kami perlu ko dow..hukhuk ..kami syg ko mark...aku faham klu ko xnk berkongsi ap2 pon gan kami..tp kami xmau ko tggal kn PBAS..hukhuk..markkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mashie simple deh said...

motiv dh xdak chat room ?? huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(

aisyahnurhanie said...

marrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkk !

aku merayu gilee .
aku tau ko ngan aku tak rapat dah skunk .
tapi , kite ttp kwn kan ?
ko penting dlm PBAS !
tolonggg .
jgn tinggalkan gafim n PBAS !
pleaseeeeeeeeeeeee !
marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkk !

mashie simple deh said...

Eycaaaaaaaaa...hukhuk ...
biaq la mark tenang dulu..
pstu nti dia akan bg tau perkara sebenaq napa dia cm 2..huwaaaaa:( mark plezeeeeeeeeeeeeeeee...jgn wt kami cm ni..hukhuk