Monday, February 8, 2010

aku nak mati!!

Beginilah kehidupan Israr..
Kamu bercakap benar kamu yang rugi..
Kamu yang jujur kamu yang teraniya sebenarnya..
Jadi sebelum ko jadi seperti 'nabi' baik ko fikir..
~
~
~
~
Dulu kita lain..
sekarang kita lain..
dulu biak orang pandang mulia..
Sekarang baik orang pandang serong..
~
~
~
~
So apa yang aku perlu buat aku kena matikan aku..
Aku benci diri aku ini..
Aku nak matikan nama aku..
~
~
~
Memang kita tak de hak semua nie..
Siapa faham kita kan..
Bila kita berada di dua situasi yang teramat kita sayang..
Kita tak tahu kene pilih yang mana..
~
~
~
~
Kamu dah boleh lari..
Semua hancur kerana ko..
Ko yang ceritakan semuanya,,
Ko BODOH ko jujur..
KO BENGONG ko baik..
~
~
~
Tak pe la.. biarlah.. Aku akan matikan MARK..
Tiada lagi MARK..
Tiada lagi DRIVER.
Ini yang aku mahu sebenarnya..
~
~
~
~
~
PBAS sebenarnya inilah berita buruk aku nak bagitahu semalam..
Harap korang faham..
pertemuan kita tuh pertemuan terakhir kita..
So sematah memori kita bersama..
Dengan korang,..
AKu GEMBIRA
AKU CERIA
AKU BAHAGIA..
~
~
~
~
Dan PBAS jangan lupa 25 mei sambut lah ia jika ia kembali..
Maafkan aku..
Aku tak mampu..
Aku hanya mampu memusnahkanya..
~
~
~
~
~
Yang lain2 aku harap mengerti..
Aku bukan yang cepat mengalah..
3 hari aku pendam..
Bukan sebab perpecahan ini aku pergi..
Tapi ini adalah keinginan aku sndiri..
Buka aku lari kerana salah..
~
~
~
~
Aku memang salah juagk.. Harap korang semua mengerti.. Dia sudah mendapat 'lesennya'.. apa guna lagi 'drivernya' kan..
~
~
~
~
~
~
semngat kental korang aku sanjung dan tabik..
Bagi aku mas dan peluang..
~
~
~
~
~
~
opline 3 hari..
Assalamualaikum..

1 comment:

mashie simple deh said...

markkkkkkkkkkkk....
awt ni?? jgn r cm ni..hukhuk..
kami semua xleh hidup tnpa ko...
huwaaaaaaaa:(
xberseri la PBAS ps ni..hukhuk..