Friday, February 12, 2010

Ketenangan

Gila sudah aku nie..
Sambil garu kepala..
~
~
Wah page baru..
Chatango baru..
Nick baru..
~
~
~
Ok tak??
Tapi ok dari yang dulu kan..
~
~
~
Tak nak berceloteh panjang..
Penat duk edit blog tadi..
Inilah hasilnya..
~
~
~
Kehidupan kita tak boleh dianggap remah temeh..
Perkara yang kecik kalau ditimbunkan jadi besar jugak tau..
Macam dosa..
~
~
~
~
Kredit to Syazrin Zulfakar yang membawa aku kearah kesedaran ini..
~
~
~
~
Aku tak mahu plastik..
Hahaha..
Tapi aku beli air petang tadi pakai plastik..
Makan roti pagi tadi pakai plastik..
~
~
~
~
Maksud aku minimumkanlah..
~
~
~
Ok la..
Cuti raya cina aku keseorangan..
~
~
~
Tak balik..
Ada sebab kew semua nie erk??
~
~
~
~
Ataupong sebab 'dia'??
~
~
~
~
~
~
Hahahaha
~
~
~
~
~
~
Ok lah..
Chow setakat nie..
~
~
~
~
Go green!!
Yeahhh..





Kenapa aku tak sedar sebelum nie??

No comments: