Monday, March 1, 2010

KeSERABUTAN makin memuncak

Hohoho..
Dalam senyap-senyap aku mencuri tau..
Anugerah punya pasal aku buat dosa yang berfaedah..
Bukan aku sahaja..
Kawan-kawan aku turut membantu aku..
Hahaha..
Nak tahu apa kisahnya..



Ni la..
ABPBH punya pasal..
Aku mencuri a.k.a mengambil paper kat suatu tempat tuh..
Tak leh cakap..
Nanti tertangkap..
Aku tak la mencuri..
Cuma tak mintak izin..
Lagipong dorang bukan nak sangat borang tuh kan..
Nanti Jumaat aku angkat lagi..
Hahaha..
Jumaat berkat sikit kata orang tuh..



Sekarang masalahnya pulak SLOGAN..
Tak tahu aku nak buat slogan apa..
Dah habis idea..
1 Malaysia..
2 Malaysia..
3 Malaysia..
Semua dah buat..
Hohohoh..
Perlu ke bagitahu semua orang kan..



Ada orang tanya aku undi sape..
Adala..
yang penting aku dah undi sorang tuh..
Menyampah tahap cipan..
Hoohoho..
Dari dulu lagi aku menyampah..
Saje buat-buat minat..
Hahaha..



Dalam serabut memangkah..
Serabut pulak dengan kerja-kerja yang tak selesai-selesai nie..




Entah bila semua serabut ni akan berkakhir..



Dalam diam-diam aku dan melangkah satu depan lagi..
Dengan 'dia' yang aku sayangi..
Sekarang aku tak lagi marah-marah tak tentu pasal..
Tapi kadang-kala 'dia' membuat aku naik menyampah..



Nasib baik ada kawan-kawan di sini..
Ada jugak penghibur kan..
Nak harapkan keluarga jauh dimata dekat dihati..
Macam tv9 plak..



Sekarang aku bertarung dengan test plak..
Hohoho..
Susah..
Senang..
Semua ada kat situ..
Hanya student jew dapat rasakan itu..
Hohoho,..
Korang pernah jadi student kew??
Bak kata Reza..
"ko ada??"

Hahahah..
Suka benar..




Entri kali ini tak ada perasaan ok..
Tak macam sesetengah orang..
Meluahkan perasaan sedih, cinta, gembira dalam lagu..
Tapi kalau lagu tuh ditujukan untuk orang yang pandai hargai muzik..

TAK ADA PEKDAHnya..


Kannn..
Tapi dalam serabut ini aku juga bersyukur kerana..
kerana..
kerana..
kerana..







Aku pergi..

3 comments:

sally_8176 said...

menyampah pong sayang...
eleh..i've been in ur situation to be a student lor...

jwb soklan ko ade??
mmg ade laaaa...

Israr Mainong said...

kak sally.. tak ad makna sayang.. tak ada makna minat dah.. sebab orang kata telajak perahu boleh diundur.. telajak kata hati orang merana.. kannnn

diera's life.. said...

no comment..
ntah r..
leave ur comment sebagai no comment..??
baek xpyh..
huhu