Friday, March 12, 2010

Kecewa tahap cipan

Dalam dunia nie..
Semua orang melalui kekecewaan..
Malas nak cakap banyak..

Aku kecewa dengan uitm..
Aku kecewa dengan pengurusannya..

Kenapa..
Kenapalah semua nie terjadi..

Kami buat kerja siang dan malam..
Menghabiskan masa dan duit..

Last2..
Tak diluluskan pulak..

Alasannya..
Lawatan yang anda lakukan adalah waktu kelas..

Bapak kaw..
Masalahnya..
Semua lecterer ikut..
Tak faham ke..

Pernat lelah aku rasakan tak berbaloi..
Padahal sebelum ini ada jerk lawatan industri pada waktu kelas..

LULUS jew..

Dan minggu depan budak lain boleh jer pergi lawatan hari KHAMIS DAN JUMAAT..

Ape KES??
Kalau boleh aku nak pengarah baca blog aku nie..

SUMPAH KECEWA TAHAP CIPAN..

2 comments:

sally_8176 said...

SUMPAH nnt jadik SESUNGUT
~beware~
mmuhahahahhahhaha...

mark: windu kt adik sowang neh laaa...jom karok..sayang sayang sayang..smbil juget anggoreng..

Anonymous said...

en ihsan~~ bila kita mahu ketemu pengurusan nya???