Sunday, October 14, 2012

11/10/2012

Asslamualaikum..
Dah kembali kepada asalnya.. Ye la.. Manusia.. Kalau ada masalah jiwa ke, masalah lain ke, tempat asal juga yang dicari.. Apa khabar my bloggers?? Sihat?? Poyo kan..
11 October dah berlalu.. Maknanya setahun lagi pertambahan umur saya.. Suka ada.. Duka ada.. Yang suka kita buat kenangan.. yang duka kita buat pengalaman.. Kita kan dapat belajar mana yang baik dan mana yang buruk kan.. Dah besar kan.. Hikhikhik..
Apa pun.. 23 tahu dimuka bumi Allah ini, saya merasakan kebahagiaan lebih banyak dari penderitaan.. Alhamdulillah.. Tidak semua manusia layak mendapat apa yang saya dapat kan..    Cuma impian yang terbuku kat hati ini belum tercapai.. masih muda.. Kejarlah ia lagi termampu.. Selama 23 tahun ini juga saya dikurniakan keluarga yang sangat memahami dan sangat penuh dengan kasih sayang.. Sumpah.. Tak pernah sedikit pun terasa terasing.. Sebab keluarga adalah manusia pertama yang saya lihat apabila saya lahir kedunia ini.. Saya dikurniakan seorang ayah/abah yang tegas tapi ketegasan dia mengajar saya berjalan dimuka bumi ini.. Beliau tidak pernah membiarkan saya terus berjalan sendirian.. Abah saya memang seorang yang tegas.. Kadangkala perasaan takut pada beiau membuak-buak.. Tapi hasilnya dimana saya sekarang berbanding rakan-rakan saya yang lain.. Bukan beliau sahaja, dibantu pula dengan ibu yang penyanyang.. Kasih saya seorang ibu tak pernah lupus terhadap lima orang anaknya.. Saya merasa bangga kerana saya lahir sebagai zuriat ibu dan abah saya.. Semua orang pun macam tu kan.. Ibu bapa sendiri adalah yang terbaik.. Hidup saya diwarnai pula dengan adik-beradik saya yang lain.. 5 orang adik-beradik ada ima ragamnya.. Hahahaa.. Macam sesi memperkenalkan keluarga plak rasanya.. Hahaha.. Takper.. Serba sedikit sahaja..

Ma dan Abah adalah insan yang paling mulia dimuka bumi ini.. Sangat merindui kalian.. :') 

Family kakak.. Terima kasih atas perjuangan adikmu ini.. :)

My little warriors.. :)      
 Ok.. Pok Alang sangat merindui kalian.. Doakan kejayaan pok alang dunia dan akhirat yer..


No comments: