Sunday, October 14, 2012

Mereka menyambut saya!!

11 Oktober lalu..
Saya nak ucap terima kasih kepada semua kawan-kawan saya yang buat suprise pada petang besday saya dan "suprise" pada malam harinya pula.. Semester lepas kena simbah ngan "ehem" tahun ni dapat potong 2 kek yang sama dan disimbah dengan air sabun yang wangi.. Saya suka.. Terima kasih kawan-kawan.. Dan penghargaan jugak yang wish besday tak kira a dimana-mana..
*saya percaya sahabat yang baik tak akan berubah hati walaupun musim silih berganti.. *


Thanks atas kek yang sangat sedap nie.. Actually kek yang sama masa classmate saya sambut pada petang tuh.. Hehehe.. Apa-apa pun, ia tetap satu kenangan terindah disemester akhir saya!!

Anas, salah sorang yang banyak membantu saya tak kira apa masalah yang saya hadapi.. Terima kasih Anas.. :)

Sesi memotong kek yang sedap tuh.. "Suprise" gile masa nie.. Hekhekehk.. Takper walaupun dah terkantoi, sejuta penghargaan untuk kalian.. :)

With Zana.. Dia pun selalu banyak tolong saya.. Walaupun dia "tak gem*k" tapi dia baik hati.. kalau tgk dia memang la macam diva, tapi hati dia baik.. (Ikhlas giler).. Hahahaha.. Terima kasih Zana!!

Gambar rosak.. (Sibuk je tangan syamil nie).. Kena upload jugak sebab gambar ni je nampak Bel.. Ala yang tepi sekali nampak pipi je tuh.. Gambar lain tak ada dia.. Hahaha.. Apa-apa pun thanks Bel.. 

Eh lagi.. Walaupun dorang ni junior, kami amalkan tiada perasaan junior-senior. Zaman dah berubah la beb.. Kita pun kene ikut arus zaman kan.. Harap kamu tak serik nak datang Terengganu lagi.. Bila ingat Terengganu, saya ingat waktu Ma antar kita balik Arau.. Saya rasa dia sedih nak berpisah ngan korang.. Dia macam menangis kan.. Harap korang datang Terengganu lagi.. :'(

Mr. Anas, Mr. Syamil dan Mr. Saleh.. 3 sahabat dikira rapat sepanjang saya di Arau.. Nak berkenalan boleh.. Yang tengah je tak boleh.. Sebab dah berpunya.. Huhuhu.. :)

Mr. Effni.. Our leader in our class.. Tak pernah rasa gusar bekerja bawah beliau.. Thanks Ef.. :)

Puan Fida ngan Puan Faz.. Lagak mereka selalu kena kacau ngan saya.. Tapi mulut masing-masing boleh tahan.. tapi tu la yang buat kita selalu gelak kan.. Thanksss!!

Sorang lagi yang datang agak lewat.. MRS. FIONA.. Dia datang lewat time orang nak balik dah.. Hahaha.. *Ampun.. Kawe lari dulu yer.. Hahaha*


Nie gambar pada sebelah malam.. Pada petangnya saya tak bergambar sebab teruja.. Terima kasih kepada classmate saya.. Semoga kehidupan kita diberkati Allah dan sentiasa diberi kekuatan untuk kejayaan didunia dan diakhirat..  Aminnn <3 nbsp="nbsp" p="p">

No comments: