Tuesday, October 23, 2012

Pilih Antara Dua Kebahagian

23 Oktober 2012

Hari semalam sahaja banyak hal yang tak sangka berlaku pada diri ini.. Sedikit demi sedikit metentramkan jiwa yang gundah ini.. Semalam, aku ketawa, melihat orang ketawa, aku hairan dan aku tidak menentu.. Bukan masalah cinta.. Tapi terasa masih diperlukan.. Aku hanya berdoa agar ia akan selalu begini..

Dan hari semalam juga aku terpaksa memilih dua situasi.. Padahal keduanya aku sangat menyanyangi dan merindui.. Tapi aku hanya dapat memilih satu.. Satu dah lama menunggu satu lagi adalah mungkin masa depan.. Dahulu dan masa depan.. Mana satu harus aku pilih.. :'(

Keliru...

Masa dahulu?

Atau masa depan??

Siapa yang tentukan??

 *Actually, seronok bermain basketball bersama master yang banyak tolong saya.. Terima kasih ajar saya dalam permainan yang penuh emosi ini.. Jasamu dikenang.. :') - -Nur Hakim-

 *Dan hati-hati jugak buat yang balik ke Kampung.. Salam Lebaran Aidiladha.. Kesian tren kena bawak orang ramai dan BESAR seperti Zana.. 



No comments: