Monday, September 14, 2009

Sementara!!!

Assalamualaikum kawan-kawan..
Selamat pagi kalau anda semua membaca waktu pagi..
Selamat petang kalau pada waktu petangnya..
Dan selamat malam kalau anada membaca pada waktu malamnya..
Bagi aku tiada bezanya waktu-waktu.. Semua sama..
Cuma kita dah terbiasa menyebutnya menyebabkan kita selalu berkata begitu..
Betul bukan??
Wah seronok benar bebudak GAFIM pergi berbuka puasa hari tu..
Aku rasa macam nak pergi jugak .
Tapi apakan daya tiada jodoh bertemu dengan mereka.
Suatu hari nanti.
Oh ya.. pada Rabu malam nanti aku akan pulang ke kampung yang kedua aku.
Maksud aku KL la. Aku beraya kat Terengganu sebenarnya.
Tapi ketiadaan tiket menyebabkan aku akan pulang ke Kl dahulu.
Aku akan menaiki kereteapi Tanah Melayu buat kali ketiganya sorang-sorang..
Dah biasa.. Bukan susah pong..
Kali ini aku kene sediakan baju sejuk yang tebal dah banyak komik kartun supaya aku tidak menjadi Frozen Food yang keboringan..
Huhuhuhu.. Lain lah perjalanan waktu siangnya. Waktu siang tak lah sesejuk yang melampau.. Eskimo betul train nie pada watu malam.
Oh ya satu hal lagi ialah Ecah mengajak aku dan Akim fan yang lain berbuka puasa pada hari Khamisnya. aku boleh sahaja.. Tapi pada malam Khamis tuh semua ahli PBAS nak berkumpul kat karpet Akim Fan. Kitaorang nak buat ucapan raya beramai-ramai. Maybe aku kene lepak kat McD. Baru dapat on9. Dan buat pertama kalinya aku nak drive dalam bandar Kl nanti. Kalau jadi berbuka puasa la. Kalau tak jadi aku main dalam bandar Shah Alam je la. Ajak member lama berbuka. Aku tak kisah mana satu.
Mengenai perjumpaan malam PBAS tuh kami ingin melepaskan rindu yang teramat dalam nie kat situ. Sejak dua menjak ketiadaan budak kentang kapet itu sunyi sepi. Aku masuk gak kalau ada masa terluang. Harap sapa yang membaca ini dapat join kami ok.. Hahahaha.. Saje la nak promo kat sini.
Masih terlalu awal untik ucapkan selamat hari raya. Aku rasa semakin aku nak pulang ke kampung nie waktu makin lama terasa.. Aku tak derk la tertunggu macam orang bodoh. Perjalanan waktu aku terisi dengan pergi ke kelas dan buat assignment yang tidak TERhantar. Alasan je tuh semua.
Banyak berceloteh menyebabkan anda semua boring kan.. Aku pun sama.. Menunggu kelas lagi. Rasa malas pun ada. Malas oh malas..
malas.
malas..
malas...
malas....
malas.....
malas......
Sementara
aku menunggu kelas aku menulis blog.. Eh baru masuk topik yer?? Apela kamu nie..

2 comments:

mimi said...

Haii..Mat eff...toing toing toinggg..

Israr Mainong said...

hai mama darwisy.. hahahhahaa