Wednesday, September 9, 2009

Koang semua.. nie la serba sedikit gambar yang sempat aku curi dari kawan-kawan aku.. ada lagi tapi tak sampai ketangan aku lagi.. Nanti kalau dah dapat aku akan uploadkan jugak.. Dan aku akan uploadkan sekali gambar kami berjalan-jalan kat Penang antaranya Rumah PRamlee..Kebun Bunga..Muzium..dan Queensbay... Tungguuuuuuu..............



ketinggian bertanding

Cuba cari glider kami yang tersangkut kat tingkat dua tuh!!

berdiri tuh mamat macho... kanan sekali Alif follow by Iylia.. Dua2 tuh housemate aku..


3 dara pingitan.. teamate aku la tuh.. Aretin paling kiri follow by Nieza then Apeng..
Aku dengan Glider aku yang tak tersangkut...
Depan sekali DD.. Classmate aku.... Termenung kalah nampaknya aku masa ini..
Kaki si Dias termasuk sekali tuh


Bebudak aerospace yang cantik dan macho semuanya.. hahhahahhaha
"perasaan" kata Ecah dak Mekanikal


Classmate aku la nie... Persiapan terakhir sebelum launching kat tingkat 3..


Yang asal belakang sekali tuh.. Yang tu la lekat kat bangunan.. Yang kecik jugak penyelamat.. Yang baku itam kecuali yang duduk adalah team CENGEL..
Macam kenal baju hitam biru laut tuh.. macam baju gafim @ zoo


Berbincang untuk persiapan terakhir.. Sebelah aku tu Ecah tapi bukan budah aero.. saja menumpang kat kitaorang.. hahahhahah


Serius nie menerangkan kat budak mekanikal..
Walaupuin tak tahu papew...


Sajew promot buku tebal tuh.. masing2 tunggu kelas pukul 4...

No comments: