Tuesday, September 29, 2009

Mulakan..

Selamat kembali ke Blog kesayangan aku nie.. Aku rasa macam tak lengkap hidup aku kalau tak tulis something.. So dengan azam lepas raya aku mulakan post aku dengan satu artikel yang agak menarik minat aku untuk mengepostkan kepada semua.. Tak tahu kenapa aku berminat untuk menjadi baik ni..
Sebelum tu belum terlambat aku ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. Aku sangat berbangga dengan hari raya yang lepas. Aku rasa aku telah berusaha bersungguh-sungguh untuk membuat raya ini yang terbaik..
Berbalik kepada topik asal kita. Dalam aku menghirup udara segar di sebuah taman permainan kanak-kanak.. Mata aku terpandang dan tergelak sorang-sorang membaca tulisan-tulisan yang sepatutnya ditulis atas batu tetapi batunya tiada tulislah atas alat permainan. Ntah apa yang menarik minat aku untuk mengambil gambar dan menunjukan kepada semua bahawa masih ada lagi anak-anak bangsa kita berminat tentang BATU BERSURAT.. Batu bersurat menceritakan tentang undang-undang tetapi "batu bersurat" yang aku temui ini lain daripada yang lain..
"Batu bersurat" ini akan dijadikan santapan buat anak-anak dan cucu kita sebagai sejarahseterusnya. Aku rasa kalau anak-anak kita temui ini mereka akan menghiaskan di muzium-muzium seluruh negara. Hahaha..
Korang mesti terfikir lagi apa yang cuba aku sampaikan.. Kalau nakk lebih faham tengok gambar-gambar dibawah..



nampak tak?? nak aku terangkan??

"Bapak hang tak da ***** mak hang tak da *****"


Bukan polis jew boleh tulis wanted.. Kat sini jugak boleh..

Free of charge..

Artifak sejarah akan datang...






Nak salah siapa?? Sape yang rajin tuh bagila komen...

No comments: