Monday, August 31, 2009

TerimaKasih yang mengundi

Oleh kerana waktu telah habis segala undian telah ditutup.. Siapakah pelajar yang bakal tersingkir pada malam ini.. Ops silap plak. Bukan Af nie.. Nie projek kedua aku la.. Hahahaha.. Ramai juga yang undi. Nanti aku akan bagitahu yang mana paling banyak diundi.. Hahahhaa.. Rahsia...
Kami dalam proses menyiapkan projek ini. Banyak masalah yang timbul. Aku bukannya nak salahkan sesiapa. Aku cuma nak salahkan P. Huh. Apakah itu. E. Sifat ego masing2 membuatkan aku rasa mual. R. Memang aku geram la. Semua idea aku ditolak. E. Malas aku nak buat lagi. Pandai2 la korang buat ok. Aku takkan sentuh walau 40% pong..M.. Selamat tinggal projek kedua aku.. PUAN... Faham kan??

31 Ogos
Hari ini.
Selamat menyambut kemerdekaan yang ke 52 kepada Malaysia. Tahniah. Dah tua pong malaysia. Jangan sampai umur 80 Malaysia akan mati. Ops...
1 Rasa
1 perpadua
1 etika
1 kejayaan
1 Malaysia
Tahniah Malaysia..

Golongan Taksub agama mengencam aku.
rasa macam hebat pula kita ni apabila dikencam.
Tak dew moody lagi nak cter pada yang taksub agama.
Nanti la aku ceritakan.

Letih
Bosan
Mengantuk

Dah tengok movie ORPHAN??
Pergi tgk.. Best...

K lah...
Kalau dah tgk tahniah..
Sakit jantung jagn tgk ok..

No comments: