Friday, August 21, 2009

Makan-makan sebelum Puasa

Ada ke patut macam nie?? Aku pun melakukan perkara yang sama. malam tadi aku pergi makan kat Kapitam (Perda). Kedai mamak. Ok la tempat tuh.
Kami ni suka cuba tempat baru. Sebab itu kami pergi tempat itu.. Aku oder Chicken Cheese Kebab with Roti Naan. Jus Apple.. Kos pong tak dew la mahal sangat. Sebab makanan kat situ best juga sesuai dengan harga.. RM11 jew..


nie aku punyer.. Kenyang la jugak makan kat situ.. Tapi customer services ai boleh bagi 50% jew.. Biasala.. Orang asing kan...


Kawan aku punyer.. Luper lak nama apa.. Macam rendang ayam. Tapi rasa masam2 sikit.


Simple roti naan.. Rm1.50 satu.. Lembut dan tebal..
Kami balik dengan kekenyagan. Tapi kalau ada rezeki lebih kami akan kesana lagi. InsyaAlllah..
Selamat berpuasa semuanya...

No comments: