Thursday, August 13, 2009

~~~~~~~ Merindukanmu ~~~~~~~

"""Fuhh kangan bangat sih sama blog gue.. Lama benaran gue tidak tatap blog ini. Banyak sih masalah dan hal yang bikin gue pusing"""

Hahahhaha!!!
Sejak bila aku ber'speaking' Indonesia nie. Hanya gurauan semata-mata. Disini aku ingin mengucapkan selamat jalan dan selamat kembali kepada Akim yang berangkat ke Jakarta hampir 2 minggu. Berhati-hati kat sana walaupun murah. Dan terima kasih juga kepada Akim kerana terus berhubung dengan aku.

Sebenarnya lama juga aku tak post cerita baru erk. Aku agak sibuk dengan projek-projek UiTM aku sekarang ini. Aku terharu dan agak terkejut apabila melihat orang yang follow blog ini makin bertambah. Alhamdulillah. Apa -apa pun sekalung terima kasih dari aku.

Sakit tekak... Demam.. Batuk.. Selsema semua aku lalui sepanjang berada di Penang selepas cuti. Al maklumla cuaca yang tidak menentu ramai yang mempunyai masalah yang sama dengan aku. Pagi panas petang hujan dan sebaliknya.

Sepatutnya kita bersyukur kerana cuaca disini tidaklah seteruk negara yang dilanda taufan sekarang.

Sempena Ramadhan yang akan tiba ini aku ingin mengucapkan selamat menyambut ramdhan almubarak. Puasa jagn tak puasa tau. Aku ingin menceritakan sketsa hidup aku disini berkenaan dengan puasa. Perempuan.. Dalam sebula takkkan cukup puasa. Aku rasalah. Sebab semua dah tahu. Jadi aku ingin ceritakan kisah kawan-kawan yang disukai. Kawan - kawan yang disukai, apa kelebihan ganti puasa lebih awal?? Hahahhaa.. Perli nampak.. Sorry yang terasa.. Kelebihan pertama.. Kita dapat menikmati makananpada waktu siang sebelum ramadhan tiba. Kalau ganti lewat kita tgk jew orang yang makan. Kedua korang dapat teman aku makan. Kalau tak aku keseorangan. Motifnya tahun depan ganti awal - awal nanti tak lah aku makan sorang - sorang..

Mengenai kisah dibawah nama Afiq Hakim Ahmad aku terpaksa stop dahulu kerana masalah inernet. Nanti kalau ada masa aku akan sambung balik. Ada kew orang baca. Huhuh.. Tak pe la aku buat itu simpanan hari tua aku.

Sejuta penghargaan dan jutaan terima kasih kepada yang senarai dibawah kerana telah mencipta satu kenangan terindah buat aku...
~~ Akim n Family
~~ Cik Lin n Family
~~ Juan Danza n Family (Ops da kawin kew??)
~~Abg Bad After 6
~~ Family GAFIMMERS
~~ Family PBAS
~~ Family Akim Fan Chatters
~~Lupe plak kawan baik aku a.k.a driver aku Songo.. (Jangan Marah)
~~Dan yang terlibat secara langsung dan tak langsung..

terimalah KAROKS dari aku :: Kenangan Terindah


Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

~~
Sayang korang semua!!!!!!!!!!

1 comment:

Motif ! Cer kOmen ... said...

terharu baca blog ang ni mark . hukhuk . selamat menyambut bulan ramadhan . puasa jgn xpuasa na . hohohoohh .