Tuesday, July 14, 2009

Sambungan (V) *not new episode*

Samapi petang aku lepak kat Zoo.. Bukan aku je lah. Bersama Esah n the Geng. Macam - macam ragam manusia. Aku tiba - tiba menjadi pemerhati Politik. Oh.

Petang.
Suasana semakin sunyi bila Akim nak berundurkan dirinya. Sedih. Rasa hari-hari itu tidak akan berulang lagi. Aku rasa cukup bertuah. Oh 'kawan'ku. Mana engkau yer. Aku menunggu.

"Mark,aku balik dulu"
Ayat last budak Akim cakap. Aku rasa lah. Dari jauh jew. Yang agak kecewa aku masa itu aku tidak pergi bersalam dengan dia. Adakah aku sombong??
Bukan dowh!!
huhuhuhu
Aku cuma tengok peminat yang asyik pusing sekeliling. Mana sempat nak celah. Hampa. Tak apa.

*keluar cerita kejap untuk buka telefon*

^Sorry tak dapat salam ngan ko tadi^
^k t.q mark.. Dtng jgk ko... Besh ark layan juan??

motip ko tanya tuh?
Motip aku nak tunjukkan yang masej ini adalah untuk Juan.. So kalau Juan baca ini tanya lah aku apa yang aku jawabkan..

Mesyuarat ahli - ahli parlimen Gafimmers bermula. Aku duduk termenung. tebayang peristiwa-peristiwa yang berlaku tadi. Satu hari bagaikan satu impian aku termakbul. Bukan impian aku sahaja. Impian semua yang ada disitu.

Titisan.
Bukan air mata ok. Aku tidak menangis. titisan renyai-renyai saki baki hujan masih ada. Nyaman. dengan bunyian burung..

Aku berfikir. 'Kawan' aku nie cuma bermain jew. Tidak ada aura persahabatan pun. agak sedih.
Tapi aku yakin apabila 'kawan'ku cakap kita akan jumpa lagi nanti.
Dengan doa dan harapan aku menyokong kata-kata 'kawan'ku itu. Amin..

Sebelum aku pulang bersama Juan..
Kami sempat pusing Zoo dengan menaiki kereta bertayar banyak. Rm 3.00 seorang. Train terakhir. Pusing...........

Ada lagi belum habis cerita aku.
Kemana aku selepas ini?
Studio Cafe?
Apa itu?
Tertanya......................................

1 comment:

mizchocberry said...

oit mark!!!! miz pening sungguh nak tunggu citer berikutnye...nape panjang sangat....tak sabar dah ni...