Tuesday, July 7, 2009

Dibawah Satu Nama Afiq Hakim Ahmad (IV)

Pertama sekali. Aku ingin meminta maaf atas kelewatan mengutuskan diari aku setrusnya. Terima kasih yang mengikuti.

::Sambungan

Lambat juga 'kawan' aku ni datang. Puas menunggu. Aku tak puas tapi terasa macam percaya atau tidak. Sekali lagi aku keliru.
Lantang betul suara kak lara dengan abg man. (Rosmanjalara). Gelaran yang unik. Maafkan aku berbicara.
Apa?
Tarian poco - poco?
Hahahahhaha
Macam pernah aku lakukan. Tapi dah lama dulu. Ingatan aku sudah lupa. Kalau tak silap masa tingkatan 5 di padang besar Perlis. Mengimbau.
Uits..
Bangun.

Dah terbiasa. Mengelamun.
Alunan muzik dapat didengari oleh semua haiwan disitu. Wah kalau haiwan pon pandai menari, sah - sah semua berjoget sama.

Aku memencilkan diri. Mungkin malu. Mungkin memang aku tak diendahkan. Aku membiarkan. Ada aku kesah. Sempat lagi.

Riuh.
Rasa macam sukan sekolah rendah apabila dibahagikan kepada 4 kumpulan. Aku estilah memilih warna yang sama dengan kawan 0 kawan yang disukai. Terima kasih.

P O N Y pony Pon Pon Pon.
hwahwahwahwahw
Lawak pun ada. Tapi kami rasa kami paling matop. Wah.. membanggakan kumpulan adalah tugas semua.
Kerana apa yang penting kerjasama.

Permainan pertama.
Berlangsung dengan jayanya walaupun agak sedikit kecoh.
Yang penting aku ikut sama.
Aku tak kisah.
bukan ada orang kenal aku.
huhuhuhuhuhuh

Permainan kedua.
'Kawan'ku masih belum tiba.
Jom mengimbau.

Baling selipar.
Motif sangat permainan itu apabila selipar baru yang dibeli JUAN berharga RM10 sepasang digunakan.
Kami menang sebagai pengalah tempat kedua.
Tak kisah lah.
Aku dah letih.
Siapa yang suruh.

Selepas permainan itu aku mula dikenali. Tidak sehebat mana pun. Orang bukan semua kenal. Aku tak kisah.
Tandas lagi.

Rahsia tandas.
Aku masuk tandas banyak kali aku berfikir.
Hantar tidak.
Hantarlah.
Tapi biarlah.

Aku....

1 comment:

IrinaSairah said...

tidak ku faham citer2 mu ini...terlalu la sangat kesasterawanannya...ahahhaha..