Saturday, March 28, 2009

EARTH HOUR!!!!!!!!!!

8.45pm--28/3/09--sabtu
buat pertama kali aku menulis blog dalam keadaan gelap.. sungguh tak ku sangka.. ini kerana aku telah menjalankan tugas sebagai ahli bumi yang prihatin merehatkan bumi selama satu jam.. aku rasa berjaya la jugak.. memang gelap kawasan umah sewa aku nie.. ramai gak yang bagi sokongan.. terima kasih yang bagi sokongan.. tetapi ada segelintir yang masih belum lakukan.. kemungkinan mempunyai majlis2 tertentu ataupun ada baby kecik.. takkan nak bergelap gak kan.. nie ada gambar yang mau aku tunjuk...

kawasan belakang umah aku yang biasanya cerah semua gelap gelita.. tahniah penang

blok depan umah aku.. juga sama gelap.. tahniah sekali agi!!


yang cerah tu lampu koridor.. memang menyala automatik.. tak boleh nak padam..


video
so malam yang sungguh menakjubkan diri aku.. aku harap lepas2 nie ramai lagi yang memberi sokongan padu kepada kerajaan malaysia agar kita dapat membuat bumi ciptaan allah nie lebih bernilai harganya...

2 comments:

IrinaSairah said...

walaupun marissa kat umah...ktorang tetap bergelap tau...hahah...
masa abah berak pun ma g tutup lampu bilik air..hahahha...

Matt Iss said...

hahahahha..
bagus la tu..
kesian ke aboh..
nasib baik xdop sakit jantung..
kalu dop kejut ar.
hahahahhahaahahaahh
marissa mesti pelik..
bakpe la g tuutp lampu nie..
lagi sedap aku tdor..