Monday, March 23, 2009

Hujung Minggu Yang paling Best.....

Ape kes?
Apa yang best sangat tu?
ye lar.. pada sabtu baru nie, family aku datang penang sebab nak g kenduri sepupu aku kat sungai dua.. so, sebelum diaorang datang sini, diorang telah pergi ke Klang ke rumah Kak Zura. nie yang tak best nie. aku selalu ditinggalkan.. huhuhu.. sama kes macam pergi cameron ari tu.. sedih aku.. huhuhuhuhu.. tapi tak per sebab aku ternanti-nanti Cik Marrisa kiye tu.. al maklumla lama dah tak jumpa.. rindu gak kan..

so my family (MF) betolak dari Klang pukul 8.30 malam la (jumaat). masa tu aku tunggu kat umah sewa nie... kak irah antar msj dah bertolak.. aku tunggu2 sambil tengok2 tb.. masa tu aku tengok OiAM.. tetiba je rasa ngantok.. aku kate x leh jadi nie.. nanti diaorang sampai aku tidur susah plak.. dengan azam yang kuat aku pun tidor dengan genggam tepon takut MF sampai.. lam pukul 2 lebih MF call kate ada kat Mobile Mart depan umah aku.. lebih kurang la.. sebenarnya aku cut cter nie yang MF ada gak makan buah langsat sikit.. bukan Sesat tapi konpius la..

so pagi tu jugak kami pergi kerumah pak sedare aku.. sebab nak tidur umah aku tak leh.. tak de tilam.. kesian plak kat MF nanti.. dah la letih2 dari Klang.. aku sebenarnya tak kisah kalau MF nak tidur umah aku pun.. lebih kurag setengah jam kami sampai umah pak sedare aku tanpa sesat.. hahahahhhaah.. biasala selama nie asyik makan buah langsat jew... kami pun berehatkan diri yang dah letih tu.. aku letih kew?? hahahahahahha... ok macam biasala aku tengok Cik Marissa nie makin lama makin berisi.. apa yang NEk ngan Aki bagi makan nie?? Keropok cicah budu kot.."ayat kawan aku kalau jumpa orang ganu"..

pagi tu dalam pukul 11.30 kami bertolak nak g sungai dua.. rumah dia nie dgan umah sewa aku ew.. lebih kurang dekat jew.. lagipun aku dah pergi tempat tu sebelum nie.. tu aku confident jew tunjuk jalan balik umah sewa aku.. lepas makan2 kami wat keputusan dah nak balik terengganu.. aku ingat aku nak ikut jew balik terengganu.. tapi memikirkan assignment yang menimbung.. dua kali aku fikir hal nie.. tak yah la kot abah cakap.. nanti letih plak nak balik sini.. aku rasa betul gak kan..

petang tu MF lepak umah aku. Cik marissa kita cam biasala.. Mengamuk la hobi dia.. lama gak dia mengamuk.. akau senyum jew.. hheheheheh.. memang dah tabiat dia macam tu.. x leh wat papew.. apa2 pun perangai dia orang amsih sayang kat dia.. nia la kuasa tuhan yang ada pada kanak2..

pukul 6 ptg aku dah mulai rasa sedih.. MF akan bertolak balik terengganu.. Inilah situasi yang tak paling best hujung minggu baru nie.. tapi tak per.. inilah dugaannya bila berjauhan dengan keluarga.. so MF selamat sampai ke terengganu lam ukul 12.30 am.. aku bersyukur kerana tiada apa2 yang tidak diingini berlaku sepanjang MF berjalan jauh hujung minggu itu..

No comments: