Sunday, March 1, 2009

kejohanan Boling Tertutup UiTM Penang

Sabtu-28/2/09: Kelab Boling UiTM pulau Pinang telah menganjurkan Kejohanan Boling Tertutup bertempat di Megalanes, Megamall Penang.. Eh apesal aku macam pemberita pulak nie.. biasala exited nak cter.. hahahhaha.. biasala program dianjurkan setiap sem dan aku tak pernah masuk pun.. tetapi sem nie tetiba jew aku rasew nak masuk.. tapi aku takdew team.. so aku pun cari2 la team yang tak cukup orang.. jumpala team kawan aku megat yang tak cukup sorang teamate.. so aku pun masukla team diaorang..
Pagi sabtu aku bangun macam biasa.. aku bersiap nak g main boling la nie. sampai kat sane macam aku pulak urusetia.. maklumla semua MT kelab nie kawan aku.. so kumpulan aku diberi nama 'saje suke-suke'... kelakar kan nama tu.. jumlah team yang bertanding sem nie memang sedikit.. biasanya team yang bertanding macam sem lepas 40 lebih tapi sem nie 14 jew.. hahahhah.
setiap team diberi masa 5 minit untuk panaskan badan dengan balingan percuma.. aku pun try baling... kelongkang la maknanya..pastu perrtandingan dimulakan.. kitaorang main dengan senyuman sebab main boling x leh stress2..sampai game yang kedua mereka umumkan kedudukan kumpulan.. terkezut kitaorang kumpulan kitaorang ada lam top 10.. no 8... hahhaha
main punya main permainan kitaorang agak teruk.. kitaorang dah tak yakin menang..
dan akhirya alhamdullillah kami dapat juga no 10.. dapat gak mdle satu.. korang tengokla gambar yang tak seberapa nie...




nie la team aku "saje suke-suke" dari kiri Megat, Din, Aqmad and aku.. kitaorang target dapa satu dari belakang nah skarang dapat betul.. sem depan kitaorang nak tukare nama team kitaorang plak "bukan main-main" dan target satu dari depan... hahahahhahahhahaha



nie plak bukan aku yang menang.. sajew ambik at kenangan..yang besar tu ahousemate aku dapat.. aku pun tumpang sekli ar..



nie la piala aku... no kat bawah tu buat2 tak nampak ar... lalalallalallalal

No comments: