Friday, March 13, 2009

Aku Balik KAmpung -3-

hari selasa
macam biasa bangun untuk cium marissa la.. hahhaahha.. sudah mesti jadi kemestian.. pagi tu aku antar adik aku kesekolah.. so antarla aku.. balik jew dari antar adik aku kesekolah aku mendengar cerita yang menyedihkan bahawa bapa saudaraku yang sakit aritu telah kembali kerahmatullah..

aku pergi kerumah arwah.. tolongla apa yang patut. dengan muka tak mandi lagi.. arwah diknjungi ramai waris dekat dan jauh kerana kebetulan orang balik untuk majlis marissa. arwah dikebumikan seepas zohor di tanahperkuburan balai polis simpang 4 chendering.. aku turut mengikut kekubur dan saat itu kenangan aku terpalit semula sewaktu kematian nenek tercinta juga anak sedare yang disayangi..

malam tu aku berkemas untuk pulang.,. di stesen bas aku bersama abang aku sebab abang aku nak balik romping untuk bekerja. clik mata pagi tu aku dah ada di buterworth.. balik kampung minggu nie memberi 1001 kenangan suka dan duka ak..

al-FAtihah

No comments: