Sunday, March 15, 2009

Program Yang Mendukacitakan Student..

assalamualaiku..
jumpa lagi.. biasala aku time rajin tulisla blog.. thanks yang masuk blog aku walaupun hanya sorang yang follow aku.. ape kes?? follow la aku kawan2..

nie aku nak cter kes program PPKP uitmPP semalam (sabtu).. kelakar betul.. orang yang anjurkan nie macam buat kitaorang macam budak tadika.. yang paling boring ialah ceramah oleh ketua keselamatan UITMPP.. asyik cakap tak tau peper.. aku masa tuh main msj la.. ape kes nak dengar tentang rukun negara.. da tau la.. Kajian Tempatan Or Sejarah kami da belajar..

pada petangnya plak kitaorang disajikan permainan cari harta karun.. hampeh kusangka hebat rupa-rupanya sedap lagi ceramah pagi tu.. hampehhhhhhh gler.. semua orang tak puas ati.. nak tau apa berlaku..??

kitaorang (30 orang) diberi task supaya pergi tempat yang dia elah tulis.. kat situ dia tulis library.. menujulah kami beramai-ramai ke library.. sampai2 dah ramai team lain yang berpusu-pusu.. yang lain pun teamate diaorang 30 orang gak..

kitaorang ambik keputusan untuk berhenti.. tapi tak leh la kan.. nanti ada kene saman. kami pun buka task seterusnya kat depan library.. sampaila task 7.. ntah paper.. dah la ramai berpusu-pusu..

aku harap taun depan tak de dah mende2 merapu macam nie.. baik aku balik kampung tengok seupu aku kawin.. ada gak pekdahnya.. k la setakat ni dulu erk.. aku nak makan apom balikplak nie.. nanti aku nak cter pasal LAMPU..

No comments: