Saturday, April 4, 2009

Test 2 Bermul@

test kedua aku sem nie dimulai dengan matematik (MAT235).. test nie berlansung pada jumaat lepas.. manakala pada hari nie (sabtu) aku telah menjawab dengan serabutnya material science.. aku dah study kuat2 dah tapi aku masih tak mampu lakukan yang terbaik.. esok plak aku akan menghadapi asas kejuruteraan elktrik (ELE290).. susah gak nie.. tak per aku akan berusaha bersungguh-sungguh.. Belum habis lagi... Ari jumaat nie pada jam 8.00 - 10.00 malam aku akan diuji plak dengan paper dynamic yang memang susah dikalangan pelajar disini. keesokan harinya plak aku teruskan dengan computer concept (CSC130).. yang nie pun boleh tahan gak..
SO itula senarai test 2 aku yang agak teruk setakat nie.. memang soklan agak mencabar elajar..
so enjoyla gambar aku study nie... huhuuhuhuhuh.. tak bnyak pun...




nie namanya apeng.. masa nie dia bukan merajuk tapi nak pasang plug lapT kitaorang..
klakar la dia nie..
sempat ag pose kat camera.. huhuuhuh
(sory ar apeng aku masukkan gak dalm Blog aku)


yang baju pink nie namanya niza.. dak Melaka.. yang paling2 kat camera tu apeng yang sesat duk bawah meja tu.. huhuuhuhuh


1 comment:

IrinaSairah said...

doh test hok mana se yang senang nyer kalu sumenya kata susah...huhuhuhu