Thursday, April 16, 2009

Test 2 Tampak KEbaikkan

asslamualaikum..
aku lama tak tulis blog nie.. sejak2 kene wat projek CSC yang agak mengganugu fikiran aku jadi tak der mood nak buat.. harini (Khamis) aku telah bebas dari CSC sebab kerja aku dah selesai. aku sebenarnya baru pulang dari kampung arini. letih gak la.. tapi aku lupa nak wat assignment Dynamic yang agak susah. aku pun buatla dulu. pukul 3 tadi baru siap. dah antar dah..

Ok mengenai test 2 aku, setakat nie tiga paper aku dah tau result.. Ok la dari test 1 aku yang teruk gler tu.. Bab kata Saida OK la tu!! hahahahhaha

First aku dapat kertas Strength,,, sungguh aku tisak menyangka aku dapat markah yang tiinggi. Hahahaha bukan nop bangga tapi target aku " Terlebih Sudah".. HAhhahaahah biasala kalau dah rejeki.. aku dapat 27/30.. ok tak???

second paper ialah math.. ni pun aku target lulus2 jer.. tapi kuasa tuhan yang maha hebat telah membuktikanya kepada aku.. aku dapat tak lah hebat sangat pu tapi bolehla.. aku dapat 24/30..
Susah tu nak dapat. hahahhahaha

Third paper aku baru jew tau tadi masa antar assignment.. Dynamic yang aku buat pada jumaat lepas.. Agak bersungguh2 aku buat tapi nasib aku biasa2 ajer.. tak lah teruk sangat.. dan tak la ok sangat.. aku banyak careless lam test nie.. so disebabkan careless aku hnya perolehi 32.5/45..
tapi ok la tu..

k la nanti korang tgk la pic aku masaa aku balik kg.. agak best tapi tak sempat jumpa MY sis n anak sedaraku..

No comments: