Thursday, April 16, 2009

Pantai Chendering La!!!

Aku balik kampung tapi tak duk umah pun.. aku balik sebab cuti study week.. harian aku ialah antar adik aku ke sekolah.. pastu tgk tb wat assignment CSC.. Petang plak aku pun apa lagi.. JAlan-jalan Ambik Gambar.. So enjoyla...


nie atas bot pak cik mana entah.. kat lagoon sebelah masjid terapung.. kalau diperhatidperhati muka aku nie macam Akim AF7 pun ada gak.. HAHAHHAHAHAH "Perasan"


Nie la member aku dari kecik sampai besar.. Sampai tua nanti kitaorang tetap kawan sebab kitaorang nie kalau da masalah saling betukar fikiran.. hehehhehe





Nie plak adik aku sorang-sorangnya.. walaupun degil dan agak pemalas tapi sekarang aku dah tgk peningkatan sedikit.. Al maklumlah dah dapat anak sedare.. Tunggu bulan 12 nanti kehadiran ahli bar keluarga kami..

Nie atas pasir yang terjadi sendiri.. tapi tulisan kitaorang yang buat..


Bob "Mesra........"


Cantik tak aku tulis nie???



Nak tau kat bawah kaki aku banyak anak-anak ikan Yu.. sebab sekarang musim udang baring bab kate orang ganu..



Mula2 sampai terus ke kapal.. hahahhaha



Nie hari sebelumnya.. G ngan Cu mah n the geng..



Ada bakat gak aku lam modeling nie.. hahahahha



"ISRAR" Aku sendiri susah sebut nama aku.. mentang2la aku x leh sebut "RRRRR"

*sorry gambar kurang memuaskan..........

No comments: