Wednesday, April 22, 2009

2 PAPER F1NAL HANCUSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Seperti yang korang tau.. paper final aku sudah habis 2 paper pada hari yang sama.. So aku sekarang nie aku nak relax ckit sebsb letih beb study 2 final sekaligus.. Ham=nya Tuhan saja yang tahu.. Bukan aku jew yang rasakan tekanan ini. Member aku yang sama nasib ngan aku pun sama. Pada hari jumaat aku study Sterngth of Material.. Salah satu subject yang ramai orang repeat. Aku takut gak kan. Al maklumlah first time nie ambik paper nie. Tak kesahla apa pun aku pun teruskan study aku ngan kawan aku.. Aku memang tak balik umah sewa. Dk bilik study kat kolej nie. Ag tekanan aku sudah rasakan pada saat itu apabila memikirkan satu lagi paper Basic of Electrical Engineering (ELE) belum aku baca. Aku pun dah masam muka. Tak dew senyum. Teruskan study..study...study...study...study....study...study...study...study...study...study...study
study...study...study...study...study...study...study...study...study...study...vstudy...study...

Kuat gak ar kira.. Sampai la dalam dewan peperiksaan.. Seduduknya aku di meja aku jadi BLANK. Argh aku dah lupa semua rumus yang aku buat. Kenapa??? Kenapa??? Dengan kepala dah naik gila tu.. Aku rasakan adda air menitik.. Rupa-rupanya air mata aku.. Aku pandang kiri aku pandang kanan aku pandang depan.. aku pandang belakang "ops silap plak.. tak boleh pandang belakang nanti kene BAR".. Aku tawakkal jew masa tu.. Yang aku fikir dan berdoa ialah semoga tawaran aku ke Politeknik akan bejaya. Sungguh aku tak mampu.. Masakan tidak??
Bila difikir-fikir memang aku tak boleh men'cover'kan diri aku utk ambik 2 paper. Hal ini juga terjadi masa paper ELE pada sebelah petangnya.. Bukan aku saja, kawan aku yang ambik 2 kali pun x tau nak wat apa-apa. Dia pun ambil paper strength gak pada paginya.. Tak pela Acha, memang kita tak der rezeki..

Bukan aku tak study.. Aku y=dah kuat sedya upaya tuk melawan rasa malasku. Malah aku dah buat yang terbaik.. Jika berlaku perkara yang tidak diingini aku redha terima. Sesungguhnya rezeki aku ukan disini. Allah lebih adil untuk memberikan kepada ummatNya yang lebih sempurna.. Aku harap keluarga aku amengerti kalau aku bukan lagi Status pelajar UiTM. Aku dah buat yang terbaik dan terbaik untuk berlawaan dengan kesusahan. Tapi kesusahan pada kali ini membuat aku patah semangat... HUHUHUHUHUHUHUUUHUHUHUHUHU..

Untuk 3 paper akan datang aku akan berusaha cuba yang terbaik.. Aku tak mahu perkara ini berulang lagi.. Bak lau ella"Berluang kali ku mencuba memujuk hati lupakan semua kenangan".. hahahahhahahah TAPI "Aku lelaki Aku berani, Segala pasti terbukti.." Sisipan lagu Wanita CT. Hahahahhaha.. Aku dah mengarut nie.. aaMakin hari makin kusut..

Ok la. apa-apapun doakan KAMI PELAJAR UiTM berjaya.. Assalamualaikum...

No comments: