Sunday, October 2, 2011

FUSKET BALL

Kih kih kih..
Banyak sangat topik sepanjang saya berada beberapa jam dengan kawan-kawan.. Petang tadi kami telah menerima ahli baru kami.. Hahaha.. COmel.. Perempuan plak tuh.. Cute je.. Tak cayer nanti saya postkan gambarnye..


FUT+SKET ball..
JAdah ape plak ni..?? Maklumlah saya ni bukanlah dikategorikan sebagai atlet mahupun raja sukan.. Main suker2.. Kalau Basket tuh saya dah ceburi sem lepas lagi.. Tapi Futsal nie.. Baru nak ceburi.. Ish tak suke la.. Ape tak yer tendang depan pergi kelain.. Adoiii.. Malu pun ada.. Nasib baiklah support dari kawan-kawan membina saya untuk terus bermain..


Sebenarnya apa permainan yang kita main adalah sama.. Cuma caranya berlainan.. Kalau futsal banyak pakai kaki.. Kalau basket banyak pakai tangan.. Hmmm.. Kaki plak kemana kalau kite main basket????
?
?
?
?
?

Kedua.. Berdasarkan niat kite.. kite turun petang-petang untuk main atau nak bertanding?? Kalau kami sengaja nak saiko masing-masing.. Sapa kalah belanja la minum.. Baru ada semnagat kesukanan kan.. Tapi malangnya hari ni ramai turun esop hanya saya dan bola..
dum
dum
dum
dum
dum
dum
GOAL.. (Main sorang-sorang)


Ketiga.. Kalau nak cuba kasut baru.. Kasut baru?? Hahahaha.. Nie bagi orang yang ada kasut baru la.. Tapi kalau saya nak cuba kasut baru kat kedai kasut saya dah try..
"Amacam ok tak kasut nie.. bak sini bola tuh.."
Pang
Pang
Ha ha
Tak tahu...


Keempat..Taksub.. Semalam saya pergi main beadminton..
"Awak"
Hari ini main basket..
"Awak lagi??"
Esok main bola baling..
"Awak jugak."
Dan..
Awak
Awak
Awak
Awak


Seperti yang kite sedia maklum.. Bersukan atau lebih dikenali riadah adalah satu benda yang bukan asing lagi.. Tak kira la seminggu sekali ke.. setiap hari ker.. Tiap2 malam ke............
tettttttttttt

siaran tertunda..


Inila perempuan yang bakal buat semua kerja rumah kami.. Welcome to d Club Sayed eh Raini eh Roni.. Eh Rama eh Rina.. ikutla apa nak panggil pun.. Hahahaha

No comments: