Thursday, January 27, 2011

Aku menulis lagi..

Wah, cuti dah start dah.. Walaupong seminggu tapi cukup bermakna untuk aku menenangkan fikiran yng kusut.. Lari dari orang berada dari sisi aku selama sebulan ini.. Rasa tenang pula.. Aku rasa cuti raya cina nak melakar memori lagi bersama kawan-kawan yang disukai.. Hahaha.. Kami ada plan yang agak besar.. Dah lama kami tak all out bersama.. Maklumlah masing-masing sibuk dengan kerjaya masing-masing..

Inilah tempat rancangan pertama kami nak pergi.. Macam best kan.. Last sekali aku pergi ke waterpark adalah form 5.. Rasa-rasa inilah peluang aku untuk bergelak ketawa kuat-kuat dengan kawan aku.. Lupakan masalah yang ada.. Yeahh.. Tak sabar pulak rasenyer..

Kami sedar kami tak adalah segempak mana.. Nak pergi jauh-jauh dan tempat yang mahal.. Sebab kami bukannya pelajar-pelajar yang cerdik.. Tambah-tambah aku.. Hanya SI BODOH yang KECOH.. Kan.. Itulah aku pada pandangan dorang.. Walau macam mana pong kami tetap bersatu hati.. Kerana membesar bersama menjadikan ikatan kami lebih kukuh daripada benda yang paling kukuh didunia ini..

Ok la.. Aku nak rehat,, Nanti nak dive balik Terengganu.. Seronoknyer.. Tapi laparlah.. I think Aku kene g makan dulu larh..

1 comment:

Motif ! Cer kOmen ... said...

markk.....
rindu ko dow ... :P
lama kot xmeroyan gan ko n dak2 PBAS..
fb aku dh sunyi dow sejak dua menjak ni ..hehehe al maklum la dh keja ... adoyai..
rndu semua dak2 PBAS ..huwaaaa....
keja TM laman sosial semua kena blok .. hampeh .. hahahaha