Saturday, January 8, 2011

..

sekarang dapat rumah sewa baru.. rasa selesa sedikit berbanding yang dulu.. Ye larh ada privacy cikit.. Bukan nak banyak pong.. Nie nak pakai spender pong 20 orang boleh nampak.. sekarang alih-alih kawan sebilik jew.. Hahaha.. Sekarang jugak dapat kemudahan yang banyak.. Motor, kereta, bas.. Dah tak berbilang dah.. Syukur alhamdulillah.. Kalau sem lepas, nak g kelas kene siap awal-awal.. Kalau lambat tertinggal bas.. Sekarang kalau hujan naik TAN 980, kalau tak hujan naik motor ngan roomate..

Tapi tak selamanya indah kan.. TAN980 masih menerima takungan air hujan didalam.. Jenuh aku mencari kat mana bocor.. Eh korang tak tahu ke.. Bukan manusia je bocor tapi TAN980 aku pong bocor ok.. Hahaha.. Kalau panas baru lega cikit hati aku.. Kalu hujan gusar dan bimbang..

Oh, sekarang musim AJL.. Aku dah tak der mood mana dah mende2 macam nie sebabnyer tak dew sape2 aku nak sokong.. hahaha.. Kalau tahun lepas sanggop ponteng kelas dengan cik Pyka semata-mata pergi AJL.. Tahu ini aku tak dew pergi dan ambik port sedikit pong pasal AJL.. So, korang yang terlibat semoga berjaya yer.. Harap yang menang bukan lagi artis stesen tv semata-mata.. Aku masih mencari-cari zaman AJL yang dulu.. Jujur dan penuh dengan keadilan.. Kan kan kan?? Korang pong setuju kan..

Dalam bersenang lenang nie, aku jugak banyak hadapi masalah.. Masalah yang kecik-kecik tapi bila digabungkan besar dari had tubuh aku.. Sekarang masalah aku ialah perasaan Cemburu. Entah kenapa tak senang dengan hati ini.. Ada saje fikir yang bukan-bukan.. Kalau diikutkan aku bukanlah seorang yang mudah lemah dengan mende2 macam nie kan.. Tak pe la kita tengok 2-3 minggu lagi..

Satu lagi rahsia "Air Dicencang Tak Akan Putus".. Baru-baru ini takputus.. Then putus.. Pastuh sambung balik.. Sekarang makin laju.. Tapi kalau aku tegur kan semua air lain masuk.. Susah betol.. Harap sangat something ajaib berlaku.. Aku berada dalam kondisi menakutkan sekarang.. Pemikiran jugak bercelaru.. Aduhh.. Pedana menteri tak susah macam aku taw.. Hahaha..

So, apa pong aku kene lalui mende2 macam nie sekarang.. Doakan aku berjaya..

p/s: kelas renang malam lagi.. Sejukk!!!

No comments: