Monday, January 24, 2011

Aku suka bila bangun pagi senyum--
Aku suka orang panggil aku budak kecik--
Aku suka bila semua orang senang--
Aku suka orang care kan aku--
Aku suka orang sentuh kepala aku--
Aku suka orang dekat dengan aku--
Aku suka orang menyakat aku--
Aku suka orang yang memahami aku--
Aku suka bila orang kata aku adalah tulang belakang mereka--
Aku suka bila orang gelak bersama aku--
Aku suka orang bersedih bersama aku--

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tak bermakna aku suka orang yang suka aku--



Aku tak suka orang yang amik kesempatan--
Aku tak suka orang tak mengharapkan aku sesuatu--
Aku tak suka orang panggil aku bodoh--
Aku tak suka orang yang perlukan aku waktu suah saje--
Aku tak suka bila kita susah dia senang--
Aki tak suka orang yang suka menyisihkan--

-
-
-
-
-
-
-

Tapi tak bermakna bila aku tak suka aku tak cinta mereka--

"Mereka pada awalnya merendah diri, sembunyikan kelebihan, tetapi sekarang, mereka mengeluar kelebihan itu dengan meninggi diri, hanya untuk menunjuk-nunjuk, aku memang tak faham, kalau begitu jadilah diri kita yang sebenar dari awal"

No comments: