Wednesday, January 12, 2011

tanggal 11 Januari

Arini macam berapi jew.. entah kenapa.. panas kot.. eh tak la.. arini hujan macam biasa.. cuma perubahan kawan-kawan membuat aku rasa macam tak seperti dulu.. Lagi-lagi nak dibandingkan dengan kawan yang berada di Shah Alam sekarang.. Aku bukanlah seorang yang suke banding-banding.. tapi bila rasa macam panas terasa jugak hati yang kecil nie..
Hari ini sekali lagi hari tak bertuah aku.. Kerana aku sentiasa menganggap apa yang aku miliki tahun lepas adalah sama pada tahun ini.. nyatanya tidak sama sekali.. Huh.. mengeluh pong tak ada gunanya.. Lebih baik diamkan diri menanti hari esok..
pada tahun ini tak ada lagi hari terbaik aku.. Semuanya suam-suam kuku jew.. langsung tak ada kenikmatan hidup.. Bangun saja tidor terus berdepan dengan masalah.. Oi banyak betol lah..
Apabila perhatikan muka sorang-sorang yang berada di Arau nie.. Ya Allah.. Lain.. Semuanya nek mengejar apa mereka ciptakan.. Ada yang merendah diri tapi sekadar mengharapkan pujian orang.. Ada yang telah berubah dengan drasti.. bahawa mereka sudah tidak sama sekali dengan mereka pada semester lepas.. mungkin pelajar baru kot.. hahaha..
Kalaulah kat dahi ada cop pelajar part berapa.. hahaha.. tak leh nak mention kat sini.. kan ada plak yang berbisik-bisik dan lari dari aku.. Sekarang apa yang aku fikirkan mereka yang berapa dalam kawasan Arau nie menjengkelkan.. Jengkel.. Entah macam mana nak cakap.. kadangkala terlampau.. cuba kita menjadi seperti biasa.. kan.. jadi seperti diri kita.. oh mungkin inilah diri mereka..
Tapi tak apa aku akan cube sedaya upaya aku untuk bertahan.. tak kira berapa lama mana pong.. Lepas ni p mampos doranglah nak buat apa.. hahaha..

Tadi (Ahad malam) aku nak keluar cari ketenangan.. tapi aku tak tahu mana tempat yang best.., tak jumpa.. hahaha.. takpe.. insyaAllah aku akan cari satu tempat yang penuh dengan ilham.. duk termenung.. baling-baling batu.. semua itu seronok daripada berkurung dibilik.. rimas.. lemas.. hahaha..

Aku jugak rindu nak belajar sesuatu yang mengira-ngira.. sebab semester ini semua subject aku tiada yang mengira-ngira.. boring.. tapi sem lepas pong tak hebat jugak mengira.. hahaha.. setakat dapat result cukup makan je.. hahahha

ok la.. sekarang aku nak tidor.. nak tenangkan fikiran sebab esok makin celaru.. selamat tinggal!! ::))

1 comment:

Nia Nurain said...

ad masalh...kongsi..jgn pndam sowg2...t makan diri..ap guna ad insan tersyg disisi tp xkongsi sgla susah n senang...