Friday, April 30, 2010

Cerita minggu depan~~

Minggu depan..
Korang pong tak tahu a=lagi apa yang bakal berlaku kan??
Korang kawin ke..
Korang bertemu jodoh kew...

Aku pong tak tahu apa yang akan terjadi..
Minggu depan punyer cer yang aku tahu adalah aku kene selesaikan 4 paper final 1 speaking test dalam masa seminggu..

Cukup??

oh tidak sama sekali..
Lembu nak minum air pong kene beratur dan mati tak sempat minum..

Aku yang sebesar semut dipijak terus mati..

Lainlah kalau dipijak oleh orang yang berpura-pura..

Kata orang pijak semut pong tak mampos..

Hahahah..
Ungkaan sahaja itu..
Petang yang bingit, panas dan penuh rasa kemalasan,
Aku mengambil sedikit masa untuk berceloteh disini..

Ahad ini..
Petang..
Berjuang bersungguh-sungguh untuk mendapatkan yang terbaik..
Tapi bukan habis setakat itu sahaja keesokkan harinya plak..
Ada lagi.. Kene perah otak lagi..
Fuh mampos..

Selasa ada satu hari sahaja untuk aku study bagi test ari Rabunnya..

Ape ke mende hidup macam nie kan..
Dah la coursework rendah..
Tertekan aku..

Tapi tak apa..
Boleh dimaafkan..
Yang tak boleh dimaafkan ada speaking test plak pagi tuh..

LAGI MAMPOS>

Hahhahahaha..

Aku dah tak tahu nak buat apa lagi..

So tungggu je lah minggu depan sebab minggu depan minggu last memerah otak anda sebagai pelajar DIPLOMA..

No comments: