Sunday, October 11, 2009

Tangisan 11 Oktober 2009

Seolah tak disangka aku telah mencecah angka yang agak dewasa bagi semua orang.. Seolah-olah aku telah menjalani kehidupan aku ini separuh sudah..
Pagi-pagi lagi aku on9 aku membuka facebook dan melihat notipikesen yang begitu banyak.. Terma kasih yang memberi ucapan besday kepada aku..

Untuk ma dan abah terima kasih kerana mengingati hari bertuah aku ini.. Begitu juga adik ima.. Dan paling mengejutkan aku apabla membuka link dibawah ini..


Tanpa kene mengena aku menrindukan mereka.. Aku rasa aku nak balik kampung.. Aku tak boleh nak tanggung lagi semua ini.. aku tak dapat menahan rasa sedih aku lagi..

terima kasih kak irah.. Oleh kerana aku adalah satu-satunya adik lelakinya maka dialah satu-satunya kakak aku yang aku sayangi..

TErima kasih jugak kat GAFIMMERS yang memberi ucapan melalui sms dan fb.. semangat yang kowang semua bagi InsyaAllah aku akan menjadikan panduan hidup aku..

Doa kalian semua menjadikan aku menjadi semakin kuat..

SELAMAT HARI LAHIR Ahmad Israr Ihsan.. Semua orang sayang engkau.. Jangan hampakan mereka..

4 comments:

manusia berupa ultraman said...

sape kate?? aku ta sayang kau lah.. hehehe.. perasan..

KEPADA AHMAD ISRAR IHSAN MAINONG.

saya, SITI NUR FATIN TARMEDI ingin mengucapkan

SELAMAT HARI LAHIR KEPADA DIRI ANDA.

sudah setaraf dengan aku. se nombor.tapi kenapa kau tnggi lagi??? pelik aku.

MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!prusn

Darwisy said...

hik hik hik..mat eff..selamat hari lahir..lambat kakmimi kabo..brape dah umo ekk??

MarkDriver~~~~ said...

kak mimi... 20 sudah.. hahaha tua dahhh

azimiza said...

hehe... i noe its too late but hepi 20h bday... smoga betemu kekasih hati...