Thursday, October 15, 2009

Merindukanmu Marissa

kenapa setiap blog sekarang membahasakan diri penulis dengan perkataan saya??
saya pong rasa nak ber"saya" jugak la..
saya mulakan..

dah lama saya menyepi dari menghupdet blog saya.. maklumla saya agak busy dengan kerja
kat tempat saya ini..

ooo benci la aku guna perkataan saya nie.. tak tenteram nak menaip.. rasa lambat ajew..
tapi aku kagum dengan mereka yang menggunakan 'saya' kerana sedap aku membacanya..
hahaha.. amik kesempatan..

Dalam kesibukan aku megerjakan kerja-kerja yang tak pernah siap seperti membilang bulu kambing ini aku terasa juga inginkan satu hiburan..
hiburan yang telah lama aku tinggalkan sejak aidilfitri iaitu melalak didalam kotak yag diluarnya sunyi..

Memang perasaan teringin itu terus membuak tetapi apakan daya aku mesti terukan perjalanan hidup aku sebagai seorang pelajar disini untuk membina masa depan..

Dalam kesibukkan itu jugalah aku menerima beberapa keping gambar anak saudaraku yang berada nung jauh dimata.. Terasa rindu yang teramat.. Hanya melihat gambar aku rasa dapat memeluknya.. Kami merindukanmu MARISSA...

Marissa.. dah pandai sekarang.. Nanti boleh ajar baby boy cik ma pulak yew.. tapi jangan nakal-nakal kat sana.. Kalau ada rezeki lebih pak alang g sana plak.. hahaha..
*amik kesempatan berjalan-jalan.. huhuhuh


bermain sorang-sorang adalah aktiviti utama marissa.. Walauapapun kami tetap merindukanmu..


No comments: