Sunday, June 14, 2009

Episod 1 :: CELAKA hidup ini


argh...bertapa celakanya hidup ini.. segala derita masih menghantui.. aku masih mencari-cari..dah jumpa.. selamat datang kepada semua kawan-kawan yang aku sukai.. kepada semua kawan yang disukai,terlebih dahulu aku ingin merasmikan 1001 blog ini.. alamak celaka pula malm ini kerana segala yang hendak dititip disini hilang..berlari entah kemana..




kawan-kawan yang disukai..



hari ini jalan yang paling sukar aku tempuhi kerana aku dibebani segala masalah yang langsungnya tiada kena mengena dengan hidup aku..celakanya sekali lagi apabila kawan-kawan yang membenci terus menghina diri ini..

madah ini ditulis bukan untuk sesiapa..
hari ini juga aku mengalami keletihan amat sangat.. selalu bercinta dengan laptop dan tilam ini..
kebosanan terus melanda membuka YM agar ada kawan yang dapat makan akan boring ini.. akhirnya aku berjumpa kawan-kawan yang disukai dan kawan-kawan yang membenci..sampai soreh aku menitip laptop tanpa henti.. sekali lagi celakanya kehidupan kerana ada jua rasa yang kurang puas hati..



p/s::masalah oh masalah..tak dapat nak selesaikan


No comments: