Monday, June 22, 2009

KuLayan Hari

Hari Isnin.
Selamat Pagi pada diriku.
Bagiku setiap hari adalah sama.
Ahad
Isnin
Selasa
Rabu
Khamis
Sabtu
kemana Jumaat?
Jumaat berbeza pula bagiku.
Hari ini lentera kehidupanku sama seperti hari-hari lainya.
Memang sama.
Selamat pagi Baizatul Marissa binti Ahmad Izzaq Idzhar.
Itulah perkataan pertama aku bingkas dari mimpiku.

Jauh pula pandangan aku hari ini. Hari ini aku tidak lagi bercinta dengan komputer riba dan tilam ku lagi. Cuaca yang terik membuatkan aku bertambah tidak selesa dengan hidupku.

Aku membaringkan tubuh kerdilku di atas tilam dan menghadap titah komputer tetapi aku tidak mampu.
Begitu gelisah.
Panas
Panas
Panas
Aku berhenti menyusun kata seketika.......
Tiada ku layan selain RuangSaya yang menjadi peneman diriku yang berhubung dengan hamba seluruhnya. Terima kasih kawan - kawan yang disukai dan kawan - kawan yang membenci.
Aku buka lamanku.
Dimana?
Dimana lagi kalau bukan disini..
Ada dua pesanan pada CB aku diatas. Terima kasih kerana sudi.
Oh.
Aku ada cerita.
Kawan - kawan tolong berikan pendapat ya.
Terima Kasih
Dalam satu corong radio aku terdengar cerita ini.
Jika anda dihantar kedalam Hutan. Apakah benda yang anda akan bawa bersama. Cuma 3 barang. Sila berikan barang tersebut. Kawan - kawan yang disukai dan kawan-kawan yang membenci aku memerlukan bantuan kalian. Aku seolah-olah pening memikirkan perkara yang sepatutnya tidak difikirkan..
Tamatlah Isninku disini...
p/s ::: dtenpuh nyamuk terbalik ditindih lalat tidak dapat bangkit


:::Tiada lain kucari selain bahagia:::

::: Kegembiraan hidup adalah anugerah:::




3 comments:

mizchocberry said...

kurus gile mark ni...kaki die cam besar kaki katil miz je...ekekeke....

Israr Mainong said...

Miz..
aku suh komen lain..
yang g komen kaki wat per..
hahahahahaha

wawa azam said...

haha mizz.tol2..adoyaii..ampun mark..wakaka...hehe...gelak g nihhh...hihi..erm asl nk msuk utan lak??nk jd mknn rimau kew??ehe..klo ak bwk pisau,beberapa dozen air kotak n tali..haha..pe motip??pk2 r..klo hp dh tntu xde coverage..wakaka..adoii..