Thursday, May 28, 2009

WitH my loVe the One n only Sis!!!!'

Lama Tak post GamBar sendiri..PAda 10 jun Nanti Aku kena G uItm penaNG.. bukan Daftar masuk tapi Aku Merelakan MenjaDi urusetiA bowling.. Nanti Aku post ok.. PErtanDingan Boling tuh menggabungKan ipt kat MAlaysia.. Not suRe for Sabah n saRawak.. so koraNg datanglaH kat MEgalanes,Pasific sebErang Perai PEnang.

Mana lesen L aku dah seminGGu aku tunggU deh.. nanTi tak sempat La ank SiapkaN P.. Adoyai.. terleBih sudahhhhh




kaLau daH ensem Tuh Tak kemana.. Hahahahaa kelakar... Suka Perasan.. hehehe jangan Marah deh..



vOte 4 me.. Hahahahha.. sejaK bila aku suka Posting Nie?? kan Aku kan sorang Yang peMalu.. hahahah.. LAwak Deh..


My lovely sis.. KoranG tak dew kakak Secantik nie taU.. mY sis pregnanT for 13 weeks.. So aku tak sabaR nnak menunggu 1 december Nanti.. setelah KehilanGan qaiReen Marissa..


adoYai.. Yo Yo oo jewAku post.. dia cakP phone Laks.. Hahahha.. kih3..

K la.. aku sekadaR memenuhKan memori blogg aKu nie.. Ok deh see yoU next PostinG..

3 comments:

IrinaSairah said...

aku terasa macam kain aku ketat jer...sebab kena puji..hahahah...ni mesti ada nak mende2 ni...weh, tenet kak bayar doh...

mizchocberi said...

pemalu la pulak...geli dengar...wakakakaka... macam mane nak ade kakak cantik lau kakak pon takde...ape la...

Matt Iss said...

to irina sairah..

hahahah..
biasalah dua lam satu..
hehhehehe