Saturday, May 23, 2009

SelAmaT UlangTAhuN peRkahwinaN KAk n AloNg

Pada kesempatan ini aku nak wish kat kak Irah n Abg Mizie aku selamat ulangtahun perKahwinan.. SemoGa panganG umur n Berkekalan Sepanjang Hayt.. Bergitu gak abg loNg nGan Kak Long.. SemoGa terus bAhagia HinGGA akhir hayaT.. Aku Syang KoraNg.. Bila Lagi nak Bgi anak Sedara ramaI nie.. Tak SbaR gue.. HAhahahahah...








nie Kek Yang dibeli oleh kak Irah ngan kawannya.. Harga rm35.. murah jew..
Cup cake..
CantIk tak?? Kalau takk canTik takkaN aku ambik gaMbar.. HEhheeehhE...'






SempaT Gak Aku PossiNg... Macm aku yaNg Kawin.. Hahahhahaha.. APer aper pUn aku bahAgia diaorang Hidup LAm kehiduPAn aku.. MMMuuuuuuuuuaaaaaahhhhhhhHH!!!!

3 comments:

IrinaSairah said...

wah...wah..tuan sendiri punya anniversary pun tak sempat post lagi nih...tak aci...dah basi la citer aku nanti...hua..hua..hua...

mizchocberi said...

Cantik kek tu...tapi... org yg pegang kek tu.....wakakakakaka....miz tak cakap pape eh....

farishazyyatizameri said...

cantek cupcake :)