Monday, May 18, 2009

JUARA AF7.... AKIM....

Aik.. pelik bin heran kan..?? Aku pun pelik.. hahahaha.. bukanya apa.. Ada satu hal aku nak bagitau kat sini.. Sebenarnya bukan Akim yang juara malm sabtu baru nie.. Hafiz la.. Apa-apa pun Tahniah k finalis semua.. Ada perkara yang korang kene tahu dan ada perkara yang korang tak tahu kene tahu gak sebab ada udang di sebalik batu nie..

Pertama: Hafiz jadi juara sebab persembahan pada mingu2 sebelumnya.. Tapi persembahan minggu sebelumya adalah untuk kekalkan tak mahu tersingkir.. Mlam final hafiz do not well..

kedua: hadiah Isma tiada sebab sebenarnya tahun ini untuk 4 orang ajew. So, isma dapat trofi aja.. Sape salah?? Aril??

Ketiga: Mana Aril dan Akim selepas habis Af..? Akim n Aril telah pergi ke Indonesia pada 18 mei 2009. Untuk screen test bidang lakonan.. Hafiz?? Perasan tak malam tu Juri2 hanya puji Akim n Aril sebab apabila mereka berdua pergi ke indonesia boleh bawa nama juara n naib juara.. tapi rezeki tak dew..

keempa: Astro n Tiara terkantoi menipu peminat Aishah n Claudia.. HArap korang faham sebab dah jadi hal besar n mesyuarat tergempar telah dibuat astro n pada sidang akhbar diadakan Astro menjwab lain dari soalan yang ditanya..

Kelima: Tahukah anda peratusan minggu kesembilan di'reset' untuk memberi keadilan kepada Aril.. So sape yang undi pada minggu tersebut terutama peminat Akim n Hafiz teramatlah rugi sebab undiana anda sia2..

Keenam: Astro sengaja memberi lagu yang teruk kepada Hafiz n Yazid sebab undian mereka tinggi. Untuk menjuarakan Aril mereka memberi lagu yang best kepada Aril.. tetapi tuhan maha adil apabila Aril dibayar lagu sendiri 'toksik' yang kurang enak..

Ketujuh: Sengaja memberi Hafiz n Akim persembahan yang mula-mula sebab nak gunakan alasan undian minggu kesembilan digunakan.. Adkah ini diberitahu lebih awal kepada penonton??

Tujuh perkara ini telah menunjukkan bahawa astro perlu berhati-hati untuk musim hadapan kerana peni[uan pada kali ini benar2 nampakk..


Sorry ma frenz.. Saje nak update blog ngan isi yang korang tak boring dengar.. heheheheh...


*segala maklumat diperolehi daripada Akim Af7 fan dan fan2 yang lain..

Asssalamualaikum...

No comments: