Thursday, May 28, 2009

JalaN jalaN bersaMa Mama..

kembaLi dehh kat blogg. Assalamualaikum.. Aduh deh sibok benar sampai nak tuliS bloG pon tak sempaT.. sO, apa yang siBok sangat tuh?? tAk tahu la.. yanG sebenarnya hati inI terasA malas naK menyingkAp hal hidop lagi teTapi apAkan daya hanYa inilAh yang dapaT menghiburkan Hati.. Jom G myDin Mall....

nIe la mydin terbesaR kaT pantai Timur deh?? tetapI besar dimata tidak mengcukuPi untuk memenuhI kehidopaN manusia...

Pet PEt?? KenaPa tidaK jew Letak Semua Yang Ada Kat mydin kan?? Adil Tak Dunia nIE..??hahahaahhah...

Mama N Miemah caRi burgeR n roti... Aku?????? haHAhaha a Korang FikirlaH senDiri..

oPss.. aku TrY baJu laks.. BukaN nak Beli Pon.. Baju Yang aku Rasa macm naK naik BOt... huhuuhuhu




AnaK mak Kew Nie???? I love U mom.. ForeveR n Everr ever evER..

meNolaK ADALAh KERJa AKU.. tU lA aKU KENE peRgI.. tOLAK jGN tAK TolaK.... hahahahahhaahaa

Aku diSelubunGi teH boh...(not promotEr ok.. kalAu aku promOter berTamBah laKU la Mydin)

Mahu Byar dulu.. Not my Money..moneY..moNey...

PerfuMe HaikU piliHan MAma ku... KoranG jaGn tgk Dak ramBut ala-ala topeng MenutUp muka Tuh..

GincU pon sekali ke MAma... Mama KAta " Nak g johor..tak Dew gincu.. Ni kes tunGGu barang2 Amway La...

jaM sePuluh Kami pulang....

bye33

asssalamualaiKummmmm











2 comments:

IrinaSairah said...

sakan shopping....

mizchocberi said...

nak gi johor??? hahahaha...kalau mu yg jadi promoter ade yg nak beli ke? ekekekeke.... (sambil ketawa cam profesor klon)