Saturday, February 21, 2009

Test...Test..Test

Test Ele telah ditunda kepada hari ahad kerana ramai student komlen buat test waktu diaorang ada kelas.. tapi aku tak kesah sebab aku tak der kelas rabu tu.. so jadual test aku berubah sedikait jew..
perkembangan setakat ketiga-tige test yang telah aku lakukan nampaknya masih tak der perkembangan untuk aku terus berjaya kat U nie.. teruk jugakla aku jawab.. korang bayangkan pada hari khamis aku terpaksa bermati-matian belajar untuk 2 subjek killer tu.. fuuuh.. hanya tuhan sajer yang tau.. Tapi nak buat macam mana dah tak der rezeki kata orang..
Yang paling aku blurr masa jawab math arini.. teruk gler sebab soklan yang aku minat aku tak dapat buat tapi soklan yang aku tak suka dapat jawab plak.. tapi tak tau la betul ke tak..
Nie aku nak upload gambar bilik study aku kat umah sewa.. kalu ada comment aper tentang bilik nie cakapla.. aku boleh ubahsuai supaya pembelajaran aku tak terganggu.. please komen erkk...

1 comment:

IrinaSairah said...

mana gambo nyer???takdok pom....duit masuk doh RM 150 + caj perkhidmatan RM 2...ahahahah