Sunday, February 1, 2009

Pak Sedare 2 jam

aper maksud tajuk aku tu erk??
nie kisah cuti semester lalu..
perkara yang paling menyayat hati seseorang kerana hidup dan mati ditangan tuhan..
ya allah!! kalau ingat balik hal aritu aku terasa bagai nak undur balik masa dan ubah segala yang terjadi..
kisahya begini..
kakak aku (nor irina sairah) telah dimasukkan ke wad kerana dikatanya mau bersalin.. tetapi yang aku hairan bersalin walaupun umur kandungan baru 6 bulan?? biar betik!!
tapi semua kuasa allah belaker..
jam 12.45 tengahari kakak aku selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang cute mute tapi kecik sangat.. sejak saat itu aku digelar pak alang.. tapi x sempat 2 jam aku menenrima berita yang akan membuat aku jatuh title aku tu..
anak saudara aku kembali ke rahmatullah dengan aman dan tenang..
tangisan semua orang masa tu tuhan jew yang tahu. apalagi tangisan seorang ibu yang melahirkannya.. QAIREEN MARISSA telah dikebumikan pada malam tu juga. pada malam tu..penuh satu rumah dikunjungi jiran tetangga. ada yang tak boleh tahan sbak dan ada juga yang membantu memandikan arwah. terima kasih semua..
disebalik kejadian ini ada hikmahnya..
semoga kakak aku terus tabah dan sekarang nampaknya menghintung hari untuk menerima cahaya mata yang kedua..hehehehhehe
nak tau lebih lanjut cter nie g la blog kakak aku
sukadukacita.blogspot.com

No comments: