Friday, February 6, 2009

Aku jadi bapa saudara!!!

kelahiran anak saudara dalam hidup mkeluarga aku lama dah ditunggu-tunggu. selepas pemergian qaireen marissa, keluarga aku da ada pengganti baru.. tetapi ini tak bermakna qaireen marissa dilipakan.. dapatla penyembuh luka dihati seseorang..

sebenarnya aku nak cter pasal kakak ipar aku.. malam 3 haribulan adik aku tepon dan bagitau kak long sudah melahirkan baby.. tetapi baby lemas selama sepuluh minit.. kemudian baby tu dibawa ke hospital kuantan kerana hospital pekan tak cukup alat..

pagi tu aku antar masej kat kak irah.... kak irah cakap baby da ok.. aku pun rasa agak gembira ar ah.. mana tak yer.. baby tu putih dan agak tenbam.. macam anak cina.. muka sjibik macam ibunda dia..

paper pun tahnih buat abang long ngan kak long.. selamat datang ke dunia yang penuh pancaroba BALZATUL MARISSA....

No comments: