Monday, February 9, 2009

SUKA SUKI 9/2/09

banyak gak la kisah best arini.. yang firt YM aku da kembali ok.. tak tau la setakat nie ok agi.. kalu lepas nie jadi lagi terpaksa guna plan B la.. dapat YM ngan kak irah arini macam biasa sembang pasal bil broadband jugak pasal marissa..aku ada video anak buah aku nanti aku try upload..

lepas tu aku lepak ngan jiran depan umah sambil sarapan nasi goreng yang iylia bawak balik semalam. tapi aku kurangt makan pagi2 nie.. tengah hari plak kitaorang main chess dan itula pertama kali aku main chess dan hampir menang.. aku skang dah pandai dah main chess.. petang plop aku start wat assignment aku yang berlambak sampai maghrib.. leps maghrid dayah (jiran depan umah) antar msj suh makan nasi kat depan umah. diorang masak arini.. dapat makan free aku malam nie.. diaorang masak telur ape ntah.. pedas gler.. aku tak makan pedas ehh.. habis dinner ngn diaorang semua aku sambung baliik assigment aku sampai siap..

No comments: