Sunday, February 8, 2009

cerita ceritu hidup aku hari ini ( 8/2/o9)

hari nie biasa ajew kerana ari ahad adalah hari aku bangun lewat.. subuh aku tertinggal ag.. bangun pukul 9.30 am subuh ape nyer.. macam biasa la bngun mandi pastu bakar roti yang apih beli semalam ngan tooster safuan.. roti kosong jew.. biasa la aku nie.. aku nie makan yang biasa2 jew..


lepas tu tgk tv dulu.. sampai pukul doblas. pukul doblas orang kedai lapT tepon suh pergi ambik.. gembire benar ati aku.. ye la nak wat camner dah 5 hari tk pegang lapT.. aku un pergila ambik ngan mat apih.. sampai dikedai aku tengok dia masih format ag lapT tu.. nampak gaya yer lambat agi kot. aku bagi cadangan kat apih lepak lu dalam CC. satu jam kemudian lapT aku siap. Pastu kami balik dan singgah kedai jap beli beras. bukan kitaorang yang masak tapi telah dipesan oleh jiran umah hadapan ( budak poli BM).. yang penting pempuan,..
aku pun sampai umah buka lapT install broadband. Sampai petang aku duk mengadap lapT install aper2 yang patut..





dalm jiwang layan perasaan aku teringat gak kat geng2 kampung aku!!
nie aku upload pic diaorangggg....
nie nor (sepupu aku) ngan anis (best3 fren)
to be contenue....

No comments: